اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

با پیگیری‌های خبرگزاری فارس

مدرسه آزادی غرق‌آباد مهر‌ماه امسال افتتاح می‌شود

پس از گذشت چندین سال و با پیگیرهای خبرگزاری فارس مدرسه آزادی غرق‌آباد در مهر‌ماه امسال افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

مدرسه آزادی غرق‌آباد مهر‌ماه امسال افتتاح می‌شود

ابوالفضل باباشلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مدرسه آزادی در چند سال گذشته به منظور اجرای طرح بازسازی و مقاوم‌‌سازی توسط اداره کل بازسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تخریب شد اما به دلیل نبود اعتبارات لازم چندین سال به صورت نیمه کاره باقی ماند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با کمک یک فرد خیر از اواخر سال گذشته عملیات احداث و بازسازی این مدرسه آغاز شده که تاکنون 500 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد تصریح کرد: به دلیل وجود تنها دو مدرسه ابتدایی در غرق‌آباد، تخریب این مدرسه مشکلات آموزشی بسیاری را برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها به همراه داشت که امید می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی همچنین از آغاز عملیات احداث حوزه علمیه صدیقه طاهره در این شهر خبر داد و ادامه داد: سال گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان این پروژه کلنگ‌‌زنی شد که هم‌اکنون عملیات احداث آن در دست اقدام است.

باباشلو از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه مسکن مهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ساخت 140 پروژه مسکن مهر در غرق‌آباد در دست اقدام است که با توجه به پیشرفت فیزیکی خوب این پروژه‌ها به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این طرح خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد اجرای پروژه 65 متری ایثارگران، راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی، اجرای طرح آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌ها و بهره‌برداری از کارخانه شن و ماسه را از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری غرق‌آباد عنوان کرد.

انتهای پیام/87004/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول