اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

راهبرد رهبری انتخاب کاندیدای اصلح همتراز با دهه چهارم پیشرفت و عدالت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: راهبرد رهبری در انتخابات امسال حفظ امنیت و ثبات کشور، مشارکت گسترده و پرشور مردم و انتخاب کاندیدای اصلحی که همتراز با دهه چهارم پیشرفت و عدالت باشد، است.

راهبرد رهبری انتخاب کاندیدای اصلح همتراز با دهه چهارم پیشرفت و عدالت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان در همایش توجیهی ابلاغ برنامه‌های بسیج در جمع فرماندهان و مسئولین سپاه استان ایلام اظهار داشت: بیان معیارهای کلی کاندیداهای اصلح براساس رهنمودهای امام و رهبری وظیفه سپاه است، اما سپاه به هیچ وجه در مصادیق کاندیداهای اصلح وارد نخواهد شد.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج به دنبال ایجاد فضایی پرشور و حماسی در عرصه انتخابات هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه انتخابات امسال از حساسیت و اهمیت زیادی برای نظام اسلامی برخوردار است، افزود: تجمیع انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برای اولین بار، آرایش چهار قطبی و متکثر انتخابات و رقابت جدی و حداکثری از ویژگی‌های انتخابات امسال ریاست جمهوری هستند.

وی ادامه داد: راهبرد رهبری و نظام اسلامی در انتخابات امسال حفظ امنیت و ثبات کشور، مشارکت گسترده و پرشور مردم و انتخاب کاندیدای اصلحی که همتراز با دهه چهارم پیشرفت و عدالت باشد، است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان معیارهای کلی کاندیداهای اصلح براساس رهنمودهای امام و رهبری را وظیفه سپاه دانست و گفت: سپاه و بسیج به دنبال ایجاد فضایی پرشور و حماسی در عرصه انتخابات هستند اما به هیچ وجه در مصادیق کاندیداهای اصلح وارد نخواهند شد.

وی افزود: ولایتمداری، مدیر و کارآمد بودن، ارزشی بودن، پرکار و پرتلاش بودن، عدالتخواهی، قاطعیت، تحول‌گرایی، جوانگرایی، استکبارستیزی، مردمی بودن و خدمتگزار بودن از ویژگی‌هایی است که کاندیداهای اصلح باید از آن‌ها برخوردار باشند.

انتهای پیام/2246/م20/ف400

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول