اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌های بالای 250 سی‌سی در داخل شهر

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان از ممنوع بودن تردد موتورسیکلت‌های بالای 250 سی‌سی در داخل شهرها خبر داد.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌های بالای 250 سی‌سی در داخل شهر

جعفر کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه موتورسیکلت‌هایی با قدرت بالای 250 سی‌سی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد، اظهار کرد: این موتورسیکلت‌ها اجازه ورود به داخل شهرها را ندارند.

وی افزود: راکبان موتورسیکلت‌های بالای 250 سی‌سی مجاز به تمرین در حاشیه شهرها هستند ولی اجازه تردد در داخل محدوده را ندارند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان تردد موتورسیکلت‌های بالای 250 سی‌سی را در داخل شهرها ممنوع اعلام کرد و گفت: مردم در صورت مشاهده حضور این موتورسیکلت‌ها در داخل شهرها می‌توانند موضوع را با شماره 110 در میان گذاشته و پیگیری کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: کارت سوخت موتورسیکلت‌های بالای 10 سال عمر هم باطل و اجازه تردد در سطح شهر به آنها داده نمی‌شود.

وی با اشاره به دستگیری یک جاعل در شهرستان خدابنده گفت: نیروی انتظامی با تمام توان آماده اجرای قانون در سطح استان زنجان است.

کردلو از توقف ورود کالاهای قاچاق در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان موفق به کشف و ضبط انواع کالاهای قاچاق در این شهرستان شد‌ند.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول