اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده 4 شهرستان از کهگیلویه و بویراحمد در مجلس:

تفاوت قیمت مواد غذایی نشان از حضور پررنگ دلالان و خواب مسئولان دارد

نماینده چهار شهرستان از کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: تفاوت قیمت مواد غذایی اساسی مردم از زمان تولید تا عرضه برای مصرف نشان از حضور پررنگ دلالان و خواب مسئولان دارد.

تفاوت قیمت مواد غذایی نشان از حضور پررنگ دلالان و خواب مسئولان دارد

سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد شاخصه‌های رئیس‌جمهور آینده کشور اظهار داشت: رئیس‌جمهور آینده باید شخصی باشد که بتواند بار سنگین اجرایی کشور را به دوش کشیده و به‌ویژه در این موقعیت حساس ملت ایران را از این بحران‌هایی که دشمنان به‌وجود آورده‌اند، بیرون بیاورد.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاخصه‌های رئیس‌جمهور باید متناسب با شرایط روز و آینده کشور باشد، افزود: رئیس‌جمهور آینده ضمن توانایی در حفاظت از کیان نظام باید مجموعه تحت امر خود را رو به جلو حرکت دهد.

عضو هیئت ‌مؤسس فراکسیون بیداری اسلامی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فردی باید مسئولیت ریاست قوه مجریه را بر عهده بگیرد که از سعه‌صدر لازم برای تحمل و رفع مشکلاتی که در مسیر راه قوه مجریه قرار می‌گیرد، برخوردار باشد و کشور را از میدان بحرانی که برای آن ایجاد شده خارج کنند.

بزرگواری عمده مشکلات کشور را در عرصه بین‌الملل دانست و گفت: رئیس‌جمهور بعدی باید فردی باشد که در سایه عزت و حکمت اسلامی و حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی با تعاملی سازنده و قوی با سایر کشورها بتواند گره‌هایی که بر اثر بی‌تدبیری و ضعف مدیریت گذشتگان در این حوزه به‌وجود آمده است را باز کند.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آینده باید از شعارزدگی پرهیز کند چراکه بخشی از مشکلات کشور در نتیجه این مسئله به‌وجود آمده است که مسئولین ما در میدان عمل نتوانسته‌اند به شعارهای خود جامه عمل بپوشانند و مدیر اجرایی خوبی برای کشور باشند.

بزرگواری با اشاره به گرانی‌های موجود در بازار و وعده‌های بی‌عمل دولت برای تنظیم بازار، افزود: تفاوت قیمت مواد غذایی اساسی مردم از زمان تولید تا عرضه برای مصرف نشان از حضور پررنگ دلالان و خواب مسئولان است.

وی با بیان اینکه دولت در روز‌های پایانی خود بازار را به دست سودجویان رها کرده و خود مشغول دادن وعده‌های کذب است، تصریح کرد: مسئولان پایان دولت را گویی پایان همه چیز دانسته و هیچ اقدامی برای بهبود شرایط انجام نمی‌دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از آشفتگی بازار در روز‌های پایانی دولت خبر داد و گفت: تفاوت قیمت‌های کالا‌ها و مواد غذایی از زمان تولید تا مصرف توجیه منطقی ندارد.

این نماینده مردم با اشاره به تفاوت چشمگیر قیمت ماهی قزل‌آلا و سایر مواد غذایی مردم از زمان تولید آن‌ها تا زمان عرضه در بازار‌های مصرف، افزود: ضعف نظارت‌ قیمت‌ها را گاهی تا چند هزار تومان نیز متغیر کرده که این ظلم به مصرف کننده و در نتیجه تهدید سلامتی او است.

وی با بیان این مطلب که حضور دستگاه‌های نظارتی برای کنترل قیمت‌ها در بازار ضروری است، گفت: متأسفانه مسئولان الویت‌هایی را در کار‌های خود قرار داده‌اند که هیچ ضرورتی ندارد و از حال مردم غافل شده‌اند.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماهی‌قزل‌آلا در داخل کشور تولید می‌شود و نوسان شدید قیمتی آن نباید به تغییرات ارزی منوط شود، تصریح کرد: رها کردن بازار از سوی دولت و مسئولان اجرایی یعنی سپردن مسئولیت‌ تنظیم و تغییر قیمت‌ها به دلالان و سود‌جویان که این پسندیده نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در سایه ضعف مدیریتی دولت لجام‌گسیختگی قیمت‌ها گرانی را بر مردم تحمیل کرده که امید است مسئولان با دست برداشتن از کار‌های غیرضروری وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول