اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل برق منطقه‌ای باختر:

انرژی برق بستر توسعه کشورها است

مدیر عامل برق منطقه‌ای باختر با اشاره به اینکه امروزه اهمیت صنعت برق بر هیچ کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: انرژی برق بستر توسعه کشورها است و کارکنان این عرصه باید با تلاش مضاعف بستر ساز توسعه و پیشرفت کشور باشند.

انرژی برق بستر توسعه کشورها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای باختر، آرش کردی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، روز زن و روز جهانی کار و کارگر و روز صنعت برق در مراسمی که با حضور کارکنان این شرکت در برق باختر برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری لازم است با تلاش و قرار دادن اخلاق، تعهد، مسئولیت‌پذیری و احترام به قوانین و مقررات با استفاده از ظرفیت‌های غنی موجود در بخش اقتصادی همان‌طور که با همت و تلاش شما همکاران گرامی شرکت در سال گذشته به اهداف مورد نظر دست یافت، امسال نیز با تلاشی مضاعف حماسه آفرینی کنیم.

وی افزود: از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت‌های قابل توجهی در این حوزه به وقوع پیوسته است، صنعت برق یک صنعت پویا بوده و لازم است از فرصت‌های بالقوه و نامحدود به منظور بهینه سازی مصرف و ارائه خدمات متنوع و مناسب‌تر به جامعه استفاده کرد.

مدیر عامل برق منطقه‌ای باختر تصریح کرد: در این راستا با تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته بین 20 تا 35 درصد کاهش قطعی‌های خودکار در سطوح مختلف ولتاژی حاصل شده است، همچنین موفقیت‌های حاصله در پایداری نیروگاه‌ها، پیشرفت اجرای پروژه‌ها، بهره‌برداری از ایستگاه‌ها و خطوط انتقال و دیگر فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف از دیگر کارهای صورت گرفته توسط این شرکت است.

کردی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نیروی کار و بهره‌وری آن اشاره کرد و ادامه داد: نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه هر سازمان شناخته شده و امروزه مفهوم انسانی‌تر شدن کار مطرح است.

وی بیان کرد: اهمیت کار و کارگر همواره در احادیث ذکر شده و بر ارزش کار و کسب روزی حلال از سوی ائمه اطهار (ع) تاکید شده است.

مدیر عامل برق منطقه‌ای باختر با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) بر الگو قرار دادن فضائل اخلاقی ایشان برای خواهران همکار تاکید و از تلاش‌ها و فعالیت‌های آنان تقدیر و تشکر کرد.

کردی با بر شمردن تلاش‌های بی‌دریغ همکاران بازنشسته در طول مدت خدمت در عرصه صنعت برق از آنها نیز به عنوان سرمایه‌های انسانی صنعت برق یاد کرد و با اهداء لوایح و هدایایی از زحمات چندین ساله این عزیزان تقدیر و قدردانی کرد.

وی با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرها بر حضور پرشور همکاران در این عرصه به منظور حماسه آفرینی در عرصه سیاسی تاکید کرد.

انتهای پیام/87002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول