اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

انسان‌سازی مهم‌ترین وجه اقتدار جمهوری اسلامی است

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه صنعت، تکنولوژی و تسلیحات عامل اقتدار ایران در سطح منطقه نیست، گفت: انسان‌سازی مهم‌ترین وجه اقتدار جمهوری اسلامی است.

انسان‌سازی مهم‌ترین وجه اقتدار جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل،سید باقر پیشنمازی عصر امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان بابل در مجتمع ورزشی بهار این شهرستان اظهار داشت: بزرگداشت مقام معلم به دلیل نقش ارزند‌ه‌ای است که معلمان در سرنوشت کشور ایفا می‌کنند که این نقش بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه موضوع کار معلمان انسان است، افزود: انسان‌ها گاهی سعادت و خوشبختی را در راه‌های هموار جستجو می‌کنند اما خداوند رشد و شکوفایی استعدادهای انسان‌ها را در عبور از موانع و ناهمواری‌ها قرار داده است.

پیشنمازی با اشاره به اینکه انسان‌ها در شرایط سخت و ناهموار رشد می‌کنند، بیان داشت: یک فرزند در محیط خانواده تنها زمانی موفق است که والدین همه راه‌های ناهموار را برای فرزندان هموار نکنند بلکه به جای پاک کردن صورت مسئله، مسئله راحل کنند.

وی به بیداری جهان اسلام اشاره و تصریح کرد: اتفاقات منطقه و بیداری جهان اسلام در یک پیچ حساس و تاریخی قرار گرفته است و جمهوری اسلامی که به عنوان پرچمدار این بیداری است با تربیت انسان‌های بزرگ و حرکت در مسیر عدل و عدالت به این موفقیت دست یافته است.

پیشنمازی با اشاره به اینکه انسان‌سازی مهم‌ترین وجه اقتدار جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: در موفقیت جمهوری اسلامی صنعت، تکنولوژی و تسلیحات نقش چندانی نداشته است بلکه این انسان‌های بزرگ بودند که جمهوری اسلامی را به موفقیت رساندند.

این مسئول اذعان داشت: امروز دشمنان نسل جوان و فرزندان ما را نشانه گرفته‌اند و بر این اساس نقش معلمان در تربیت نوجوانان و جوانان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/86009/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول