اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

نباید خدمات دولت را در این 8 سال زیر سؤال برد

امام جمعه خوی گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، نامزدهای ریاست جمهوری به نقد نامنصفانه دولت می‌پردازند و نباید خدمات دولت را در این هشت سال زیر سؤال برد.

نباید خدمات دولت را در این 8 سال زیر سؤال برد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوی که با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزار شد، با برشمردن ویژگی‌های خاص و مدیریتی وزیر بهداشت، اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، نامزدهای ریاست جمهوری به نقد نامنصفانه دولت می‌پردازند و نباید خدمات دولت را در این هشت سال زیر سؤال برد.

شکوری افزود: دولت احمدی‌نژاد دارای ویژگی‌های خاصی از جمله، سیاست خارجی فعال و تهاجمی، ایجاد ارتباط با کشورهای مستقل مخصوصاً کشورهای آمریکای لاتین، شجاعت ورود به میدان‌های حساس مانند بحث یارانه‌ها، انجام چهار مرحله سفرهای استانی، حل مشکلات مسکن نیازمندان، توسعه کمی و کیفی آموزش عالی و جذب فرزندان انقلاب در بدنه نظام اسلامی است.

امام جمعه خوی در ادامه با برشمردن ضعف‌های دولت، گفت: از دولت می‌خواهم به ضعف‌های خود در این هشت سال گذشته اذعان کند تا جلوی بعضی التهاب‌ها گرفته شود.

وی اضافه کرد: تغییرات زیاد در کابینه، تورم و مشکلات اقتصادی، ایجاد تیرگی در میان قوای سه‌گانه و گلایه‌های رهبری از بعضی کارهای دولت از جمله ضعف‌های دولت است.

انتهای پیام/61001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول