اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنایع مجلس هشتم:

بعضی از وزرای دولت تناسبی با رئیس جمهور ندارند

رئیس کمیسیون صنایع مجلس هشتم با اشاره به اینکه تیم اقتصادی دولت، منسجم نیست، گفت: بعضی از وزراء هیچ تناسبی با رئیس جمهور ندارند.

بعضی از وزرای دولت تناسبی با رئیس جمهور ندارند

عزت‌الله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با بیان اینکه دولت دارای کارنامه برجسته و خوبی است، اظهار داشت: گرانی، مشکلات اقتصادی و آسیب‌هایی که به مردم وارد می‌شود، دلسوزان نظام را رنج می‌دهد.

رئیس سابق صنایع استان تهران با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت را منسجم نمی‌بینم، یادآور شد: با ادغام وزارتخانه‌های صنایع سنگین و صنایع سبک و معادن و فلزات و سپس بازرگانی در وزرات جدید صنعت، معدن و تجارت و سپردن این وزارتخانه بزرگ با ادغام چهار وزارتخانه به غضنفری اصلا صلاح نبود چرا که ایشان توان این کار را نداشت.

اکبری با اشاره به اینکه جامعه ما اگر می‌خواهد اقتصاد رقابتی داشته باشد باید تولید آن تقویت شود و محور این تولید در حال حاضر صنایع و معادن است، یادآور شد: وزیر صنایع و معادن، توان اداره این وزارتخانه را ندارد و این امر ظلم به جامعه و احمدی‌نژاد است.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس هشتم افزود: احمدی‌نژاد فرد فعال و پرتوانی است و بعضی از وزرا هیچ تناسبی با وی ندارند.

اکبری به صفر رساندن حاشیه‌های دولت اصلاحات را از فعالیت‌های برجسته دولت نهم ذکر کرد و افزود: تندروی‌های عده‌ای از افراد تندرو در دولت اصلاحات وجود داشت که عده‌ای از آنان یا فرار کردند و یا به زندان افتادند.

وی افزود: بعضی از وزرا و مسئولان اجرایی رده بالا در قامت دولت احمدی‌نژاد نبوده‌اند و نیستند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول