اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهربابک

نخستین همایش دستاوردهای پژوهشی در ورزش برگزار شد

دبیر همایش دستاوردهای پژوهشی در ورزش شهرستان شهربابک گفت: نخستین همایش دستاوردهای پژوهشی در ورزش با ارائه 11 سخنرانی،‌ مقاله و طرح پژوهشی در شهربابک برگزار شد.

نخستین همایش دستاوردهای پژوهشی در ورزش برگزار شد

محسن سفلایی امروز در حاشیه برگزاری همایش دستاوردهای پژوهشی در ورزش شهرستان شهربابک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به برنامه سوم توسعه و چشم‌انداز برنامه جامع توسعه تربیت‌بدنی ورزش کشور هدف از برپایی این همایش تحقق این برنامه و تبدیل روش‌های سنتی در ورزش به روش‌های علمی برای بهره‌وری بیشتر از ورزش‌های قهرمانی است.

وی همچنین توسعه پژوهش در ورزش شهرستان و استفاده از پژوهش‌های علمی برای ارتقا سطح آموزشی ورزش که براساس این پژوهش یک عامل موثر در ارتقا حوزه‌های مختلف ورزشی است را یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد.

سفلایی خاطرنشان کرد: در این همایش پنج مقاله به صورت سخنرانی، پنج تحقیق و یک طرح پژوهشی ارائه می‌شود.

دبیر برگزاری این همایش از آغاز فعالیت‌های مبنی بر تحلیل و بررسی عملکرد تخصصی هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهرستان شهربابک و تطبیق آن با الگوهای بهینه استان کرمان خبر داد و افزود: دومین همایش دستاوردهای پژوهشی در ورزش در 26 مهر ماه همزمان با هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، نخستین همایش دستاوردهای پژوهشی در ورزش به منظور توسعه پژوهش‌های علمی در ورزش پیش از ظهر امروز با حضور امینی‌زاده فرماندار، روسای هیئت‌های ورزشی، مربیان و معلمان ورزشی و جمعی از ورزشکاران شهربابک با بیش از 30 دقیقه تاخیر در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/80023/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول