اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

دشمن ولایت‌فقیه را نشانه گرفته است

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان گفت: امروز جهان کفر و دنیای استکبار جنگی تمام عیار علیه اسلام و نظام اسلامی را شروع کرده و تمام هدف آنها مخدوش کردن اصل اسلام و ولایت فقیه است.

دشمن ولایت‌فقیه را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی صبح امروز در مراسم تجلیل از مقام معلم در آبپخش اظهار داشت: تجلیل از مقام معلم امری است که به زمان و مکان خاصی تعلق ندارد و در هر فرصتی باید از خدمات خالصانه‌ای که معلمان به جامعه عرضه می‌کنند، باید تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: انتظار می‌رود که تقدیر از مقام معلم توسط سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد و تنها آموزش و پرورش که متولی امر آموزش در جامعه است، این مسئولیت را عهده‌دار نباشد.

اسدی خاطرنشان کرد: از وضعیت اقتصادی دستگاه‌های اجرایی آگاهی و اطلاع داریم و انتظار داریم مسئولان اجرایی با حضور در میان جامعه فرهنگی و معلمان از مشکلات ایشان اطلاع پیدا کنند و در حوزه کاری و تخصصی خود به رفع دغدغه‌های ذهنی و مشکلات این جامعه زحمتکش بپردازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بیان کرد: مشکلات معلمان جدیدالاستخدام را پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم نتیجه مطلوب برای رفع مشکل آنها حاصل شود.

وی با اشاره به کسب رتبه اول استانی اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، اضافه کرد: با تلاش و پشتکار تمامی معلمان و مجموعه آموزشی شهرستان دشتستان، توانسته‌ایم در سال جاری در ارزیابی استانی مقام اول را کسب کنیم و این موفقیت مرهون زحمات و تلاش‌های یکایک معلمان این شهرستان است.

اسدی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده‌اند و برای تحقق حماسه باید حرکت جهادگونه در جامعه شکل بگیرد.

این مسئول افزود: انتخابات یکی از مهم‌ترین جنبه‌ها و ابعاد حماسه سیاسی است و جامعه فرهنگی دشتستان با احساس مسئولیت و تعهد برای تحقق حماسه سیاسی در جامعه در تلاش هستند و در همین راستا شاهد حضور 20 درصد فرهنگیان شهرستان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بوده‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: امروز جهان کفر و دنیای استکبار جنگی تمام عیار علیه اسلام و نظام اسلامی را شروع کرده و تمام هدف آنها مخدوش کردن اصل اسلام و ولایت فقیه است و به حول و قوه الهی در آینده نزدیک و با حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات شاهد مشت محکم مردم بر دهان مستکبران خواهیم بود.

وی با تاکید بر آنکه تبعیت محض از فرامین ولی امر تنها راه حرکت متعالی جامعه است، عنوان کرد: رهبری همواره شرایط کشور را در برهه‌ها مختلف زمانی رصد می‌کنند و بهترین نقشه و راه را برای طی طریق در اختیار مردم و مسئولان قرار می‌دهند و با توجه به این نقشه راه می‌توانیم شرایط تعالی جامعه را هموار کنیم.

اسدی گفت: فرهنگیان با احساس وظیفه و مسئولیت فضا را برای حضور حماسی و گسترده تمامی اقشار و آحاد جامعه در انتخابات 24 خرداد ماه هموار خواهند کرد.

انتهای پیام/2452/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول