اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دوگنبدان:

بعضی‌ از کاندیداها قبل از تایید صلاحیت دنبال جمع‌آوری رای هستند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: بعضی از کاندیداهایی که هنوز تأیید صلاحیت آنها مشخص نیست، برای جذب آرا به خانه مردم رفته و آنها را قسم می‌دهند.

بعضی‌ از کاندیداها قبل از تایید صلاحیت دنبال جمع‌آوری رای هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران کوکب حاتمی امروز در جلسه شورای فرهنگی این شهرستان با موضوع تبیین نامگذاری و تأکید امسال مقام معظم رهبری بر خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری در زمینه مسائل اقتصادی از سال 87 آغاز شده و به صورت مستمر پیرامون مسائل اقتصادی ادامه یافته است.

نامگذاری و شعارهای رهبری نوعی هشدار است

وی با بیان این‌که سخنان رهبری و نامگذاری ایشان نوعی هشدار است، افزود: اگر در همان سال نخست نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری، دستورات و هشدار ایشان به صورت کامل اجرایی می‌شد شاید ایشان در سال‌های بعدی موضوعات دیگری را در زمینه‌های مختلف مطرح می‌کردند.

حاتمی تصریح کرد: هر‌گونه اصلاح یا تغییری که در جامعه قرار است ایجاد شود باید در بستری مناسب به گونه‌ای مطرح شود که با پذیرش و همکاری همه آحاد جامعه اجرایی شود به این معنا که نگرش‌ها کاملا از بزرگان جامعه تا مردم عادی تغییر پیدا کند.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دوگنبدان با تأکید بر لزوم همکاری مردم و مسئولان در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مردم و مسئولان باید از سهم خود در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اطلاع داشته و به آن اعتقاد داشته باشند تا سلامت و پیشرفت جامعه در حوزه سیاسی و اقتصادی تضمین شود.

شعارهای رهبری عملیاتی شود

حاتمی مسئولان را پیش‌ قراولان خلق حماسه سیاسی و اقتصادی دانست و تأکید کرد: مسئولان به عنوان پیش‌تازان عرصه‌های سیاسی و اقتصادی باید همت و تلاش مضاعفی داشته باشند و اصل سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

وی افزود: برخی از مسئولان دارای امکانات زیادی هستند که زیاده‌خواه بوده و اگر موقعیتی به وجود آید، حفظ منافع خود را در اولویت قرار می‌دهند.

حاتمی با انتقاد از عملکرد بعضی از مسئولان در زمینه اجرایی نکردن هدف‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: بعضی از مسئولان، نامگذاری و هدف‌های مقام معظم رهبری را تنها در سربرگ‌ نامه‌های اداری، سردرب ادارات و اتاق‌های کاری و سخنرانی‌های جلسات مورد استفاده قرار می‌دهند و هیچ‌گونه حرکت اجرایی یا نوع‌آوری خلاقانه‌ای در این زمینه ندارند.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دوگنبدان ادامه داد: به همین دلیل در بیشتر موارد به جای پیشرفت در امور شاهد پسرفت هستیم.

قسم دادن مردم برای جذب رأی غیر شرعی و خلاف اخلاق انتخاباتی است

حاتمی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در گچساران و با اظهار تأسف و کنایه از رفتار بعضی کاندیداها در نحوه جمع‌آوری آرا بیان کرد: بعضی از افراد ثبت‌نام کرده برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان دارای اعتماد به نفس بالایی هستند زیرا هنوز صلاحیت‌ها تایید نشده به خانه مردم رفته و آنها را به خاطر جذب رأی قسم می‌دهند.

عضو شورای شهر دوگنبدان تأکید کرد: این موضوع از نظر شرع و فتوای عقلی نیز اشکال شرعی دارد که باید از طریق مسئولان امنیتی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/82001/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول