اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان خواستار شد

راه‌اندازی دوره‌های کارشناسی ارشد علمی کاربردی استانداری هرمزگان

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان خواستار موافقت با طرح راه‌اندازی دوره‌های کارشناسی ارشد در واحد علمی کاربردی استانداری هرمزگان شد.

راه‌اندازی دوره‌های کارشناسی ارشد علمی کاربردی استانداری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور میمنه در مراسم اختتامیه جشنواره آموزش و پژوهش و تجلیل از اساتید واحد علمی کاربردی استانداری هرمزگان که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار داشت: این واحد تاکنون دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای را در حوزه آموزشی داشته است به نحوی که با ارائه 127 هزار و 486 نفر ساعت آموزش حتی تحسین مقامات مربوطه را نیز در سطح مرکز برانگیخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمامی آزمون‌ها در مرکز علمی کاربردی استانداری هرمزگان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، اضافه کرد: از محل صرفه جویی حذف کاغذ در این واحد در سال گذشته صرفه جویی 22 میلیون تومانی حاصل شده است که این امر در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

میمنه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی دوره‌های کارشناسی در واحد علمی کاربردی استانداری هرمزگان یادآور شد: در حال حاضر 728 نفر در 13 رشته مختلف در مقاطع کارشناسی و کاردانی در این واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع دانشجویان در دوره کارشناسی نیز به 200 نفر می‌رسد، اظهار امیدواری کرد که به زودی با درخواست این واحد آموزشی برای راه‌اندازی دوره کارشناسی ارشد نیز موافقت شود.

این مسئول همچنین در ادامه از آموزش، 18 نفر طی سال گذشته در دوره‌های کوتاه مدت خبر داد و افزود: ادامه روند آغاز شده می‌تواند دستاوردهای قابل توجهی را در بعد نیروی انسانی و تقویت این قشر برای استانداری هرمزگان و دیگر مجموعه‌های وابسته داشته باشد.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول