اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان از برگزاری همایشی با عنوان «تاریخ خلیج فارس» غفلت نکنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت برگزاری همایش تاریخ خلیج فارس تاکید کرد و گفت: با چنین همایشی از تاریخ خلیج فارس می‌توان سابقه تاریخی واقعی آن را به گوش جهانیان برسانیم.

مسئولان از برگزاری همایشی با عنوان «تاریخ خلیج فارس» غفلت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری امروز در آئین اختتامیه اولین جشنواره داستان کوتاه خلیج فارس اشاره‌ای به روز معلم و هفته بزرگداشت مقام معلم کرد و گفت: همه افتخارات را مدیون تلاش‌ها و مجاهدت معلمان و فرهیختگان علم و ادب هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادی از استاد شهید مرتضی مطهری کرد و گفت: استاد شهید مرتضی مطهری از دل و جان در راستای ترویج فرهنگ علم، دین و تقوا و معرفت حرکت کرد و در فاصله کمتر از سه ماه از پیروزی شکوهمند انقلاب به دست منافقان و دشمنان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی، ضمن تشکر و قدردانی از همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری چنین جشنواره‌هایی اذعان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند در کنار جشنواره داستان خلیج فارس با دقت و ظرافت و به موقع  همایش تاریخ خلیج فارس را برگزار کنند.

صابری در ادامه اذعان کرد: با برگزاری چنین همایشی از تاریخ خلیج فارس می‌توان سابقه تاریخی خلیج همیشه فارس را تحلیل کنیم تا یاوه گویان خارجی و دیوانگان داخلی را بر جای خود بنشانیم.

وی افزود: برای اینکه پاسخ‌گویی مستدل داشته باشیم، همایش در قالب مقاله، کتاب، اسناد و تصاویری از خلیج فارس باشد تا ثابت کنیم که خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده و هست و خواهد بود.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به همت مردمان غیرتمند و تاریخ‌دانان متعهد، خلیج فارس همیشه خلیج فارس خواهد ماند و آثار مجاهدت‌های تاریخ این کرانه درخشان، همیشه پایدار خواهد ماند.

صابری تصریح کرد: در این میان هرگز مجاهدت امام راحل، روحانیت، مردم همیشه در صحنه و رزم شجاعانه رزمندگان را فراموش نخواهیم کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حفظ اقتدار در خلیج همیشه فارس بر عهده همگان است، امیدواریم به برکت خون شهدا، هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل و  توجه به فرامین رهبری فارس همیشه پاینده باشد و ایران اسلامی درخشان و جاودان ماند.

خلق حماسه سیاسی با حضور در انتخابات 92

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیگر وظیفه مسئولان، نویسندگان، رسانه‌ها و کسانی که دستی بر آتش دارند را حضور  گسترده و پرشور مردم در عرصه انتخابات پیش‌رو عنوان کرد و گفت: بزرگترین رسالت بر دوش چنین افرادی است که چگونه نقش مردم در عرصه انتخابات و زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.

صابری حضور حداکثری مردم در 24 خرداد 92 را مهم برشمرد و گفت: با این حضور حماسی و انجام وظیفه ملی و دینی در راستای فرامین رهبری حماسه سیاسی دیگری خلق کنیم.

انتهای پیام/82011/ط30

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول