اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بینالود:

اعضای باند سرقت‌ از ویلاهای شاندیز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بینالود گفت: سه برادر که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند و مرتکب چندید فقره سرقت در مشهد و شاندیز شده بودند در عملیات ضربتی پلیس بینالود دستگیر شدند.

اعضای باند سرقت‌ از ویلاهای شاندیز دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس صارمی‌ساداتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام چندین فقره سرقت از باغ ویلاهای منطقه شاندیز و اطراف مشهد، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بینالود طرح ویژه‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پلیس در این عملیات گسترده با بررسی دقیق محل‌های مورد سرقت واقع شده دریافت که این سرقت‌ها توسط اعضای باند صورت گرفته و سرنخ‌هایی به دست آمد که یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار معروف به «جواد کاکا» به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت.

صارمی افزود: کارآگاهان با انجام ردزنی‌های نامحسوس توانستند جوادکاکا را سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه دستگیر کنند، متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید اعتراف کرد، دو برادرش که از اعضای باند هستند موتورسیکلت را چندی قبل از منطقه ناظریه مشهد سرقت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی بینالود عنوان کرد: در پی این اعترافات پلیس مخفیگاه دو برادر را به طور کاملا نامحسوس تحت نظر قرار داد و یکی از متهمان که علی نام دارد و دارای پرونده‌هایی از قبیل قتل در نزاعی خونین، آدم‌ربایی، اعتیاد و سرقت بوده و از چندی قبل تحت تعقیب قرار داشته را به همراه برادر دیگر که او نیز از سارقان مخوف و سابقه‌دار است در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این باند در تحقیقات اولیه پرونده به بیش از 30 فقره سرقت از باغ‌ویلاهای منطقه شاندیز اعتراف کرده‌اند اما تحقیقات از آنها که در مناطق حاشیه شهر مشهد نیز مرتکب سرقت شده‌اند، ادامه دارد.

صارمی اظهار کرد: دو متهم پرونده 10 ماه قبل نیز دستگیر و به 50 فقره سرقت اعتراف کرده بودند که به محض آزادی از زندان دوباره مرتکب سرقت شده‌اند.

فرمانده انتظامی بینالود ادامه داد: مالخر اموال مسروقه که جوانی 35 ساله است نیز دستگیر و از انبار او بیش از پنج تن آهن‌آلات، موتوربرق، 100 کیلو شیرآلات برنجی، دستگاه جوش و دیگر اموال مسروقه کشف کردند.

انتهای پیام/70018/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول