اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان محقق شد

کودکان سرطانی زیر پوشش موسسه مردم‌نهاد محک

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران تالاسمی همدان گفت: در حال حاضر همه کودکان سرطانی زیر 14 ساله‌ استان همدان زیر پوشش مرکز حمایت از کودکان سرطانی(محک) هستند.

کودکان سرطانی زیر پوشش موسسه مردم‌نهاد محک

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فاطمه شیرانی ظهر امروز در همایش نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در تحقق حماسه سیاسی با اشاره به اینکه سونامی سرطان در راه است، افزود: امیدواریم با تغذیه درست و زندگی سالم مبتلایان به این بیماری کاهش یابد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته انجمن حمایت از کودکان سرطانی شروع به کار کرده است، افزود: از سال قبل تاکنون 287 پرونده در زمینه کودکان سرطانی داشته‌ایم، که 250 پرونده همچنان باز و 37 کودک مبتلا به سرطانی فوت کردند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران تالاسمی همدان خاطرنشان کرد: از سال قبل تاکنون، 325 میلیون تومان گردش مالی این NGO بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ بیمار سرطانی کودک زیر 14 ساله‌ای در استان همدان نیست که از حمایت این انجمن برخوردار نباشد که در این راستا از همه مسئولان برای کمک به بیماران زیر 14 سال یاری می‌طلبیم.

شیرانی با اشاره به اینکه هر بیمار سرطانی در ماه نیازمند 5 میلیون تومان هزینه است، افزود:‌ در سال جاری یکی از اهداف ما تهیه بانک اطلاعاتی دقیق از بیماران، برگزاری جلسات مدون و فرهنگ‌سازی در زمینه اهدای عضو است.

وی با اشاره به اینکه آمار همدان در زمینه اعتیاد رتبه نخست تا سوم است، افزود: این آمار به دنبال خود تبعاتی چون کودک‌آزاری و جرم ‌و جنایت‌هایی از این قبیل را به دنبال دارد، که لزوم توجه به آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران تالاسمی همدان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی امیدواریم مردم با حضور حداکثری خود انتخاب اصلحی را داشته باشند تا کماکان انجمن‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول