اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

ضعف زیرساخت‌های اداری محوری‌ترین مشکل آبپخش است

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: ضعف زیرساخت‌های اداری یکی از محوری‌ترین مشکلات آبپخش است.

ضعف زیرساخت‌های اداری محوری‌ترین مشکل آبپخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی در نشست مسئولان آبپخش با فرماندار دشتستان اظهار داشت: محرومیت‌زدایی و برطرف کردن مشکلات مردمی از اولویت‌هایی است که شوراهای اسلامی در تمام مناطق به آن توجه داشته‌اند و تمامی فعالیت‌های خود را بر این اصل انجام داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: مشکلات و نواقص فراوانی در شهر آبپخش وجود دارد که در شش سال گذشته پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام داده‌ایم، ولی در برخی موارد به نتیجه مطلوب دست نیافته‌ایم و رفع آنها با کندی صورت پذیرفته است.

رضایی بیان داشت: مشکلاتی وجود دارد که طی سالیان گذشته با چندین فرماندار که سکان مدیریت شهرستان دشتستان را بر عهده گرفته‌اند در میان گذاشته‌ایم، ولی هیچ وقت برای برطرف کردن این مشکلات و کمبودها جامه عمل پوشیده نشده و هنوز شاهد وجود این مشکلات هستیم.

وی آبپخش را شهر استراتژیک شهرستان دشتستان توصیف کرد و افزود: آبپخش از جنبه‌های مختلف موقعیتی خاص دارد و مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد با سایر مناطق شهرستان متفاوت است، لذا می‌طلبد مسئولان با نگاه ویژه برای برطرف کردن مشکلات این شهر بکوشند.

رضایی یادآور شد: متاسفانه در برخی موارد مسئولان چشم خود را به مشکلات بسته‌اند و مشکلات را نمی‌بینند و از ایشان استدعا داریم با دید بازتری به مشکلات توجه داشته باشند و با همت مضاعف و کار مضاعف برای برطرف کردن دغدغه‌ها و نیازهای مردم کوشا باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: ضعف زیرساخت‌های اداری یکی از محوری‌ترین مشکلات آبپخش است که در سال‌های اخیر خصوصا پس از ارتقای آبپخش به مرکز بخش مردم و نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستاهای تابعه همواره بر آن تاکید داشته‌اند.

رضایی با تاکید بر اینکه مسئولان همیشه باید پاسخگوی خواسته‌های معقولانه و منطقی مردم باشند، متذکر شد: توقعات و خواسته‌های مردم منطقی و معقولانه است و مسئولان باید پاسخگوی دغدغه‌ها و نیازهای مردم باشند و زمینه را برای کاهش مشکلات و دغدغه‌های مردمی هموار کنند.

وی افزود: تعریض محورهای مواصلاتی آبپخش به سعدآباد و آبپخش تا پل کلل از مسائلی است که سه سال پیش در جریان بازدید معاون راه و شهرسازی استان از کمربندی آبپخش شاهد قول مساعد برای این موضوع بوده‌ایم‌، ولی تا کنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

رضایی با اشاره به ترافیک بالای موجود در این محورهای مواصلاتی، گفت: در تمامی ایام سال خصوصا ایام نوروز شاهد وقوع تصادفات مرگبار و حوادث متعدد ترافیکی در این محورهای سوق‌الجیشی هستیم و با تعریض این مسیرها مشکلات موجود تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با انتقاد از نحوه اجرای طرح روشنایی پل کلل، اذعان داشت: اعتبارات مربوط به ایجاد روشنایی در پل کلل سال‌های گذشته اختصاص یافته و مراحل زیرسازی و نصب تعدادی از پایه‌های روشنایی در این پل صورت گرفته و شاهد نیمه کاره رها شدن طرح بوده‌ایم و که استدعا داریم فرماندار دستور لازم برای شروع مجدد این پروژه مهم را صادر کند.

رضایی تصریح کرد: از فرماندار شهرستان دشتستان که از ابتدای ورود به شهرستان از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات موجود در مناطق بوده‌اند تشکر می‌کنم و اطمینان دارم با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی ایشان شاهد اعتلای چشم‌گیر شهرستان دشتستان در ماه‌های آتی خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول