اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حفاظت اجتماعی آبپخش خبر داد

ارسال 4 کامیون مواد غذایی از آبپخش به مناطق زلزله‌زده

رئیس ستاد حفاظت اجتماعی آبپخش از ارسال چهار کامیون مواد غذایی از آبپخش به مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی خبر داد.

ارسال 4 کامیون مواد غذایی از آبپخش به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه جمعه در آیین اعزام کمک‌های مردم و مسئولان آبپخش به مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی اظهار داشت: از نخستین لحظات وقوع زلزله در شهرستان دشتی در راستای امدادرسانی به مردم این منطقه تلاش کردیم و در نخستین اقدام، تیم امدادی و آمبولانس مجهز و پیشرفته را به این منطقه اعزام کردیم.

وی افزود: مسئولان ارشد کشور و استان و تمام مردم استان عملکرد مطلوبی داشتند و در راستای کاستن از مشکلات مردم زلزله‌زده اهتمام ویژه‌ای داشتند و امیدوار هستیم تا زمان بازسازی کامل مناطق آسیب‌دیده شاهد این تلاش باشیم.

رئیس ستاد حفاظت اجتماعی آبپخش خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر با راه‌اندازی ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آبپخش، شاهد حضور خوب مردمی بودیم و مردم با احساس وظیفه نسبت به کمک به همنوعان خود اهتمام داشتند.

رضایی از ارسال چهار کامیون مواد غذایی از آبپخش به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: اقلام ارسالی شامل آب‌معدنی، نان و خرما بوده که با همکاری ستاد حفاظت اجتماعی، بخشداری، کمیته امداد و بسیج ارسال شده است.

این مسئول بیان داشت: اقلام ارسالی تحویل هلال احمر مستقر در منطقه شنبه می‌شود و امیدوار هستیم گامی در رضایتمندی مردم آسیب‌دیده برداشته باشیم.

بخشدار آبپخش نیز گفت: در اسلام تاکید زیادی بر کمک به همنوعان شده و همه باید در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اهتمام ورزند.

غلامرضا وفایی متذکر شد: کمک‌های ارسالی مردم آبپخش با همکاری مردم و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و نهادها تهیه شده و امیدوار هستیم رضایت خاطر زلزله‌زدگان را فراهم کند.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول