اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

جوانان تألیف‌ها شهید مطهری را مطالعه کنند

امام جمعه موقت ارومیه گفت: جوانان ایران اسلامی باید تألیف‌ها شهید مطهری را مطالعه کرده و برای کسب علم از آثار ایشان استفاده کنند.

جوانان تألیف‌ها شهید مطهری را مطالعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: شهید مرتضی مطهری در زمینه‌های مختلف مطالعات و تألیف‌های گسترده‌ای دارند که باید این آثار همواره به اقشار مختلف جامعه معرفی شود.

وی با اشاره به اینک معلمان باید این شخصیت بزرگوار و اندیشمند فرزانه را برای خود الگو قرار دهند، افزود: چنانچه آموزگاران و اساتید از شهید مطهری درس بگیرند می‌توانند انسان‌های فرهیخته زیادی را تربیت کرده و به این شکل برای اعتلا و عظمت ایران اسلامی نقش‌آفرینی کنند.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به سپری شدن هفته زن و روز مادر، بیان داشت: زنان ایران اسلامی باید در الگوبرداری از حضرت فاطمه (س) از سایر زنان عالم سبقت گیرند و فرزندان خود را با ائمه معصوم (ع) و اولیای الهی مأنوس کنند زیرا به این ترتیب در پرورش نسل جدید بیش از پیش موفق می‌شوند.

وی به فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در انتخابات‌های سال جاری مانند سال‌های گذشته با شور وصف نشدنی شرکت کرده و یکایک آن‌ها برای انجام این وظیفه ملی و مذهبی احساس مسئولیت می‌کنند.

فخری با اشاره به اینکه رئیس جمهور در هفته جاری مهمان مردم آذربایجان غربی است، اظهار داشت: سفرهای استانی هیئت دولت به استان‌های مختلف یکی از مهم‌ترین ابتکارهای دولت نهم و دهم قلمداد می‌شود زیرا برکات فراوانی را به دنبال داشته، گر‌ه‌های زیادی گشوده شده و مشکلات زیادی نیز حل شده است.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول