اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس در آستانه روز ماما مطرح کرد

بیمارستان شریعتی بندرعباس به رسیدگی بیشتری نیاز دارد

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه بیمارستان شریعتی این شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان به این بیمارستان شد.

بیمارستان شریعتی بندرعباس به رسیدگی بیشتری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه بیمارستان شریعتی این شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان به این بیمارستان شد.

وی با اشاره به روز جهانی مطبوعات و گرامیداشت این روز افزود: مطبوعات امروز به عنوان ابزاری قدرتمند در جهان محسوب می‌شوند به طوریکه بسیاری از سلطه‌گران از جمله رژیم صهیونیستی بر مطبوعات سلطه کامل دارند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد:‌ مطبوعات ایران نیز باید مواظب و هوشیار باشند تا تحت تاثیر القائات قرار نگیرند.

نعیم آبادی همچنین با اشاره به 17 اردیبهشت روز جهانی ماما و گرامیداشت این روز  اضافه کرد:‌ بیمارستان زنان و زایمان شریعتی بندرعباس در وضعیت خوبی نیست و جا دارد مسئولان به این بیمارستان رسیدگی بیشتری کند.

وی همچنین با اشاره به روز ملی خلیج فارس و اهمیت این روز، گفت:‌ اهمیت نام خلیج فارس به قدری است که حدیثی وجود دارد که پیامبر در آن به نام خلیج فارس اشاره کرده‌اند.

امام جمعه بندرعباس همچنین با انتقاد از پیشنهاد یکی از میهمانان این جشنواره مبنی بر نام خلیج فارس به نام خلیج پارس، افزود: این تغییر نام‌ تنها به اختلافات دامن می‌زند و هیچ سود دیگری ندارد.

انتهای پیام/80001/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول