اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه در شهرستان سوادکوه:

اتحادیه عرب همان اتحادیه غرب است که نقطه آن افتاد

امام جمعه شیرگاه در شهرستان سوادکوه با انتقاد از همراهی کشورهای عربی با استکبار برای آرامش اسرائیل، گفت: گویا اتحادیه عرب همان اتحادیه غرب است که نقطه آن افتاده است.

اتحادیه عرب همان اتحادیه غرب است که نقطه آن افتاد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌‌الاسلام محمد مهدوی در نماز جمعه امروز شهرستان سوادکوه در شهر شیرگاه با اشاره به تلاش‌های استکبار برای خنثی سازی بیداری اسلامی، گفت: همراهی اتحادیه عرب با استکبار و رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که گویا اتحادیه عرب همان اتحادیه غرب است که نقطه آن افتاده است.

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر لزوم شکر الهی و با بیان اینکه نعمت‌هایی مانند سرمایه و قدرت و زیبایی نباید وسیله‌ای برای گناه شود، گفت: یکی از مفسدان مورد نظر آیات الهی کسانی هستند که نسبت به نعمت‌های الهی غافل هستند.

حجت الاسلام محمد مهدوی با تاکید بر اینکه توصیه‌های مقام معظم رهبری باید مشق همه ولایت‌مداران قرار گیرد، افزود: به معیارهای مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخاب رئیس جمهور دقت شود.

وی به بیان برخی از شاخص‌های رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور باید منطقی سخن بگوید، وعده‌های دروغین ندهد و موجب تشویش جامعه را فراهم نکند.

خطیب جمعه شیرگاه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی تحول در نظام آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: ریشه تحول در کشور، تحول در نظام آموزش و پرورش است چرا که محل تربیت آینده سازان جامعه ماست.

مهدوی، ناآرامی‌های کشورهای اسلامی را با همکاری غرب و سران برخی از کشورهای اسلامی را با هدف ایجاد آرامش رژیم صهیونیستی توصیف کرد و گفت: اتحادیه عرب گویا همان اتحادیه غرب است که نقطه آن افتاده است و مردم دنیا خصوصا فلسطین این نقطه را با نکته‌های فراوان دیگر در دیکته‌های آنان یافتند.

 دشمنان برای محو تاریخ پرشکوه مبارزاتی تشیع، تلاش می‌کنند

امام جمعه زیراب نیز با اشاره به اهمیت علم و عالم در دین اسلام و تاکید آیات قرآن به آن، گفت: آیه نهم سوره مبارکه زمر بر تفاوت دانایان و نادانان تاکید شده است.

حجت‌الاسلام محمد زمان رضایی، افزود: به وسیله علم، خدا اطاعت و عبادت می‌شود و شر و خیر دنیا و آخرت با علم همراه است.

وی با تاکید بر اینکه نظام سلطه و حکام مرتجع از بیداری اسلامی به وحشت افتاده‌اند، خاطرنشان کرد: استکبار برای خنثی کردن بیداری اسلامی تبلیغات سوء را علیه انقلاب اسلامی ایران و شیعیان به راه انداخته‌اند و عوامل آنان جنایات وحشیانه‌ای را در عراق و سوریه و بحرین به راه انداخته‌اند.

رضایی خاطرنشان کرد: تخریب مزار "حجر بن عدی"  که از یاران پیامبر اکرم(ص) و امام علی(ع) بوده است، به دست وهابیون و سلفی‌ها بیانگر تلاش دشمنان برای محو تاریخ پرشکوه مبارزاتی تشیع است.

 وهابیون و سلفیان، دست‌نشاندگان استکبار هستند

امام جمعه پل سفید با اشاره به باطل‌گرایی انسان و دلایل جذب به باطل، گفت: کسانی جذب باطل می‌شوند که عمل مقبول ندارند.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با اشاره به تخریب مزار "حجر بن عدی" در سوریه، افزود: احترام به میت و قبور در ادیان و فرهنگ‌های مختلف وجود دارد.

خطیب جمعه پل سفید با بیان اینکه کاندیداها در گرم کردن تنور انتخابات، تلاش کنند، افزود: کاندیداها و مردم شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/86015/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول