اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

مدیریت یکپارچه کلید موفقیت در بروز بحران است

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: مدیریت یکپارچه کلید موفقیت در بروز بحران و بلایای طبیعی است.

مدیریت یکپارچه کلید موفقیت در بروز بحران است

عبدالرضا دادبود در حاشیه چهارمین همایش ملی مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‎های حیاتی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ساختمان یکی از موضوعات مهم در مدیریت بحران تلقی می‎شود و نظام مهندسی ساختمان نیز نقش کلیدی در این بخش ایفا می‎کند.

وی اضافه کرد: خوشحالیم از اینکه سازمان نظام مهندسی استان گلستان قدم‎های شایسته‎ای طی چند سال اخیر برداشته و یکی از اقدامات موفق آنها برگزاری این همایش ملی است که در راستای ارائه چارچوب‎ها با موضوع ساختمان‎سازی، تازه‎های تحقیق و پژوهش به راحتی در اختیار صاحبان فن قرار می‎گیرد.

گلستان میزبان یک گردهمایی بزرگ علمی برای مرزبانان نجات انسان‎ها

معاون عمرانی استاندار گلستان متذکر شد: گلستان از جمله استان‎های پرمخاطره در زمینه حوادث و بلایای طبیعی است و آموزش‎های لازم و تخصصی به مردم که به عنوان نخستین امدادرسانان در هنگام وقوع بلایا محسوب می‎شوند یک ضرورت جدی است.

دادبود با بیان اینکه چهارمین همایش ملی مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‎های حیاتی یک گردهمایی بزرگ علمی برای مرزبانان نجات انسان‎ها بوده است، خاطرنشان کرد: متخصصان مراکز تحقیقاتی داخلی و خارجی به این همایش دعوت شدند که امیدواریم ماحصل آن در ابعاد مختلف عملی اثربخش باشد.

وی افزود: این روزها با توجه به اینکه شاهد اتفاقات ناخوشایندی در بروز حوادث طبیعی هستیم اهمیت مدیریت بحران نمود بیشتری پیدا می‎کندو مسئله مخاطرات طبیعی به ویژه در حوزه زلزله در سال 1392 خود را بیشتر نشان می‎دهد که امید است تبادل تجربیات به خروجی مثبت عملکردها بینجامد.

چهارمین همایش ملی مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‎های حیاتی با ارائه آخرین یافته‎های علمی و پژوهشی پس از دو روز فعالیت در گلستان به کار خود پایان داد و مشهد مقدس نیز در 9 آبان‎ماه سال‌جاری میزبان برگزاری پنجمین همایش مدیریت بحران در صنعت ساختمان و شریان‎های حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول