اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

نزول رتبه اقتصادی کشور به دلیل عدم رعایت سیاست‌های کلی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که قرار بود جمهوری اسلامی ایران تبدیل به کشور نخست منطقه شود، اما با اجرای نادرست سیاست‌های کلی، هم‌اکنون رتبه اقتصادی کشور ما در منطقه دو تا به آخر مانده است.

نزول رتبه اقتصادی کشور به دلیل عدم رعایت سیاست‌های کلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولادگر در جمع کارگران با تاکید بر اینکه مسیر کنونی کشور ما برای برون‌رفت از مشکلات مشخص شده است، اظهار کرد: اکنون باید شرایطی ایجاد شود که اقدام به اجرای سیاست‌گذاری انجام شده در حوزه‌های مختلف کنیم تا کشور از شرایط کنونی خارج شود.

وی با بیان اینکه شرط برون‌رفت کشور از مشکلات، اجرای صحیح قوانین و جلوگیری از انحراف در مسیر اجرای سیاست‌گذاری‌ها است، ادامه داد: برای مثال واگذاری‌ امور به بخش خصوصی، یکی از بهترین راهکارهایی بود که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد، اما دولت به درستی آن را اجرا نکرد و اکنون شاهد کاستی‌های بسیاری در این زمینه هستیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در بسیاری از شرکت‌هایی که به اصطلاح به بخش خصوصی واگذار شده‌اند، دولت همچنان صاحب رای است و حتی در عزل و نصب معاونان آن شرکت‌ها هم دخالت‌های ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور ما، اوضاع نابسامانی دارد، بیان کرد: در صورتی که قرار بود وضعیت اقتصاد کشور هر روز بهتر از روز قبل باشد و جمهوری اسلامی ایران تبدیل به کشور نخست منطقه شود، اما با اجرای نادرست سیاست‌های کلی، هم‌اکنون رتبه اقتصادی کشور ما در منطقه دو تا به آخر مانده است و در کشورهای جهان نیز رتبه‌های 130 تا 140 را در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری باید این باشد که چگونه می‌خواهند از تولید ملی، کار، سرمایه‌ ایرانی، جهاد اقتصادی و منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد حمایت کنند تا کشور از مشکلات کنونی رهایی یابد.

انتهای پیام/63015/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول