اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

نظرات اقتصادی هاشمی سکولار است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظرات اقتصادی هاشمی سکولار است.

نظرات اقتصادی هاشمی سکولار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بهرام بیرانوند صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در خصوص مسائل جاری کشور که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد انجام شد، ضمن تبریک ولادت فاطمه زهرا و امام راحل به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی وظیفه ما در این دو موضوع مهم و سنگین است.

وی افزود: ملت ایران باید خود را برای خلق حماسه سیاسی آماده کنند.

بیرانوند یادآور شد: دشمنان نظام درصدد کم رنگ کردن صحنه انتخابات هستند، اما غافل از اینکه ملت ایران در تمام صحنه‌ها حضوری گسترده داشته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه به سوالات دانشجویان پاسخ داد و گفت: درست است که وظیفه نماینده مجلس قانون‌گذاری است، اما به دلیل برخی شعارهای انتخاباتی که نمایندگان می‌دهند و مطالباتی که مردم از آنها دارند، به ناچار به برخی وزارتخانه‌ها ورود پیدا می‌کنند که نتیجه آن همین اختلاس سه هزار میلیارد تومانی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص این پرونده از وزیر دادگستری سئوال کرده‌ایم که متقاعد نشدیم، به همین علت هفته آینده نیز جلسه‌ای با همین موضوع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که در شرایط تحریم اقتصاد، فضای اقتصاد کشور را ملتهب و اعتماد مردم را سلب کرده‌اند، باید سریعا به کیفر عمل خود برسند، گفت: در این زمینه نمایندگان مجلس کوتاه نمی‌آیند.

نظرات اقتصادی هاشمی سکولار است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به انتقاد یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد در خصوص تعطیلی زودهنگام دانشگاه‌ها یادآور شد: مسئولان از این می‌ترسند که حرکت برخی از دانشجویان از نظر جهت‌دهی، هاشمی‌ها باشد.

بیرانوند تصریح کرد: شیرینی سال‌های جنگ را با سال‌های دوران هاشمی باختیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظرات اقتصادی هاشمی سکولار است، البته شاید نوعی عدالت در اظهاراتش وجود داشته باشد، اما در زمان او تخم فساد اقتصادی پاشیده شد، در زمان خاتمی آبیاری و زمان احمدی‌نژاد متبلور شده است.

بیانیه رفسنجانی در سال 88 نوعی اعلام جنگ بود

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا از خود پرسیده‌اید، چرا بعد از سال 88 انقلاب‌های رنگین در جهان برچیده شد، آیا این کار تصادفی است، خیر تمام انقلاب‌های رنگین که در این چند سال اخیر روی داد، امتحانی بود، برای اینکه این نوع از انقلاب هم در ایران عملی شود، در واقع بیانیه رفسنجانی در سال 88 هم همسو با این حرکت و نوعی اعلام جنگ بود.

جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به نزدیکی مواضع خود با جبهه پایداری گفت: جلیلی به هیچ عنوان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی‌کند.

بیرانوند همچنین با اشاره به رویکرد انقلابی جلیلی در نشست‌های هسته‌ای 1+5  با استناد به فیلم مذاکرات ترکیه گفت: در نشست ترکیه به دلیل بی‌ادبی نمایندگان 1+5 جلیلی ابتدا با آنها با موضع انقلابی صحبت و بعد از نیم ساعت جلسه را ترک می‌کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: روند مذاکرات به گونه‌ای است که باعث تقویت اراده ملی و به هم ریختگی برنامه‌های غرب در قبال برنامه‌های هسته‌ای کشورمان شده است.

انتهای پیام/2304/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول