اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران:

فتنه 88 باید درس عبرتی برای همگان باشد

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: با آگاهی و دشمن‌شناسی از انتخابات و فتنه‌گری‌های سال 88 درس عبرت بگیریم تا بار دیگر دچار ساده‌لوحی بعضی خواص و عام و ایجاد فتنه‌ای دیگر نشویم.

فتنه 88 باید درس عبرتی برای همگان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گچساران اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی مهم‌ترین و بزرگترین همایش مردمی بوده که در هیچ کجای دنیا همانند ایران اسلامی توسط مردم و به صورت دموکراسی برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به انتخابات سه‌گانه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسانه‌های استانی و صدا و سیمای مرکز استان نقش مهمی در ارائه اخلاق مثبت انتخاباتی و حضور پرشور مردم در صحنه ایفا می‌کنند که باید از این ظرفیت نهایت استفاده به عمل آید.

بیعت‌اصل روحانیون و مبلغان دینی را از دیگر عوامل مؤثر در جذب و حضور پرشور مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: روحانیون و مبلغان دینی با دعوت از مردم در مجالس و سخنرانی‌های دینی خود نیز نقش مهمی در ایجاد وحدت و یکدلی میان مردم ایفا می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران حفظ و آبروی دیگران، رعایت اخلاق و عدالت، پرهیز از خشم و عداوت، احترام به عقاید و آرای یکدیگر و پرهیز از زورگویی و ظلم را از جمله مهم و مثبت اخلاق انتخاباتی عنوان کرد و گفت: هیچ‌گاه نباید به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را با رعایت نکردن اخلاق انتخاباتی خراب کنیم.

بیعت‌اصل اختلاف‌افکنی توسط دشمن میان مردم را از اهداف مهم و پلید دشمن در آستانه برگزاری انتخابات دانست و ابراز داشت: مردم و جامعه باید با تیزبینی، بصیرت و آگاهی رفتار کرده تا دشمن با سوء استفاده از اختلاف سلیقه‌ها اختلاف‌سازی نکند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات سال 88، ایجاد فتنه توسط عده‌ای خواص و کشاندن آن به سطح کشور یادآور شد: هنوز سخنان دردمندانه و طبیبانه رهبر فرزانه انقلاب در اذعان فراموش نشده است که سخن از جسم ناقص و اندک آبرو نزد مولای خود سخن به میان آورد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران تأکید کرد: باید با بصیرت، آگاهی و دشمن‌شناسی از انتخابات و فتنه‌گری‌های سال 88 درس عبرت بگیریم تا بار دیگر دچار ساده‌لوحی بعضی خواص و عام و ایجاد فتنه‌ای دیگر نشویم.

بیعت‌اصل ادامه داد: در آن سال بعضی پشیمان شده و به آغوش ولایت برگشتند اما بودند کسانی که در خلسه فریب دشمنان ماندند و در مقابل امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب روسیاه ماندند.

وی عنوان داشت: باید با وحدت و همدلی، انسجام و تیزهوشی دست در دست همدیگر برای برگزاری انتخاباتی پرشور، بصیرت‌مندانه و الگوساز تلاش کنیم تا دشمنان نظام از درون متلاشی شوند.

بیعت‌اصل با تأکید بر این‌که فتنه‌گران در کمین انتخابات نشسته‌اند، گفت: نباید به دنیاطلبان و فتنه‌گران 88 فرصت دهیم تا با زدن تونل و خندق از موانع ما عبور کرده و ما را دور بزنند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: حنجره‌ای که در جز در راه دفاع از ولایت سخن، مطلب و حرفی نسنجیده، نابخردانه و مغرضانه بگوید باید منقطع شود.

بیعت‌اصل از آمادگی کامل نیروی انتظامی گچساران برای دفاع و پاسداری از انتخابات خبر داد و گفت: نیروی انتظامی گچساران با آمادگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته آماده دفاع از برگزاری انتخابات بوده و در این راه با هیچ‌ فرد و گروهی پیمان اخوت نبسته است.

انتهای پیام/82001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول