اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید استاندار اردبیل از اردوی ژیمناستیک اعلام شد

35 درصد ژیمناست‌های تیم ملی از استان اردبیل هستند

در جریان بازدید استاندار اردبیل از اردوی تیم ملی ژیمناستیک کشور، اعلام شد که 35 درصد ژیمناست‌های تیم ملی کشورمان از استان اردبیل می‌باشند.

35 درصد ژیمناست‌های تیم ملی از استان اردبیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید که در مجموعه ورزشی نگین اردبیل انجام شد، استاندار اردبیل در سخنانی اظهار داشت: این افتخار برای ما ارزشمند است که بخش عظیمی از اعضای تیم ملی ژیمناستیک کشورمان را ورزشکاران توانمند از این استان تشکیل می‌دهند که با تلاش و کوشش آنها شاهد ارتقای جایگاه ورزش‌های مختلف به ویژه ورزش‌های پایه و زیربنایی هستیم.

اکبر نیکزاد تصریح کرد: ‌اردبیل با توجه به شرایط و موقعیت خاص در اکثر رشته‌های ورزشی دارای ورزشکارانی مستعد، توانمند و قابل است که حضور آنها در صحنه ورزشی آن هم رشته‌های پرطرفدار و همچنین پایه، خود زمینه‌ای را فراهم کرده تا این استان بتواند در مسابقات ملی، منطقه‌ای و حتی جهانی بدرخشد.

وی با بیان اینکه ورزش امروز به یک قدرت واقعی در انجام مأموریت‌های بزرگ و ماندگار تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: گرایشی که امروز جوانان و نوجوانان به امر ورزش انجام می‌دهند گرایش از روی نیازها و به فعلیت رساندن قابلیت‌هایی است که در ورزشکاران ما متجلی شده است.

این مسئول اضافه کرد: ژیمناستیک از آن دسته ورزش‌هایی است که سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند آینده درخشان و پرثمری را در کسب مدال‌های رنگی و متنوع داشته باشد.

نیکزاد بیان کرد: حضور تیم‌های مختلف در استان اردبیل نیز می‌تواند بر این رغبت و توانمندی‌ها بیفزاید و بستری را فراهم کند تا ورزشکاران ما بتوانند نتایج مثبت و سازنده‌ای دریافت کرده و به موفقیت‌های بزرگ و قابل توجه دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل یادآور شد: ما در نیمه اول سال با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیم مناسب شاهد حضور تیم‌های مختلف ورزشی در رشته‌ها و رده‌های مختلف سنی هستیم که این امر طلب می‌کند تا کمپ تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف دایر شده تا یکی از بسترها و زمینه‌های توسعه جذب گردشگر و مسافر را با اولویت ورزش‌های تابستانی و زمستانی داشته باشیم.

وی موفقیت ورزشکاران ما را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی نیز مایه غرور و عزت بیشتر توصیف کرد و ادامه داد: یکی از میادینی که غرور و هویت ایرانیان در آن متجلی می‌شود عرصه ورزش‌های انفرادی است که خود ورزشکاران کشورمان در اکثر رشته‌ها توانسته‌اند قابلیت خود را به رخ بکشند.

تیم ملی ژیمناستیک کشورمان به همراه اعضای کادر فنی و مربیگری از چند روز پیش اردوی آمادگی خود را برای حضور در مسابقات بین‌المللی و آسیایی در اردبیل برگزار کرده که تیم تلاش می‌کند در این عرصه بتواند مدال‌های رنگارنگی را کسب کند.

انتهای پیام/62003/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول