اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد:

توقف‌گاه‌های وسایل نقلیه باری در مشهد ساماندهی می‌شوند

مدیرعامل حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد گفت: سازمان حمل‌ و‌ نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد در نظر دارد با مشارکت بخش خصوصی نسبت به احداث و ساماندهی توقف‌گاه‌های وسایل نقلیه باری سطح شهر مشهد اقدام کنند.

توقف‌گاه‌های وسایل نقلیه باری در مشهد ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمهدی علوی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه اصلی هر پایانه تامین امکانات ورود و خروج کالا و ناوگان حمل و نقل باری، ایجاد بارانداز و فراهم کردن امکانات تخلیه و بارگیری کالا، انتقال کالا از یک وسیله به وسیله دیگر، وجود انبارهای گوناگون نگهداری کالا و بسته‌بندی کالا برای جابه جایی است.

وی در ارتباط با اهمیت ایجاد پایانه‌های باری گفت: این پایانه‌ها علاوه بر ارائه خدمات حمل، امکان توزیع کالا در شبکه و جابه‌جایی کالا یا ناوگان‌های مختلف را فراهم می‌کند.

علوی‌مقدم با اشاره به پایانه‌های باری تصریح کرد: عملکرد و حجم فعالیت‌های این پایانه‌ها با توجه به اثر مستقیمی که بر ترافیک و شبکه معابر شهر از دید تراکمی و ایمنی دارند موضوعی چالش برانگیز و مهم است. 

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد با بیان اینکه احداث پایانه‌های باری از برنامه‌های این سازمان در آینده‌ای نزدیک است، گفت: درحال حاضر ساخت توقف‌گاه‌ها را در دستور کار قرار دادیم.

علوی‌مقدم یادآور شد: سازمان مدیریت حمل‌ و‌ نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد در نظر دارد در راستای مطالعات طرح جامع حمل‌ و نقل بار شهری مشهد با مشارکت بخش خصوصی نسبت به احداث و ساماندهی توقف‌گاه‌های وسایل نقلیه باری سطح شهر اقدام کنند.

وی از مالکان دارای اراضی یا اماکن با ابعاد مناسب در حاشیه بزرگراه‌ها یا مبادی ورودی شهر مشهد خواست در انجام هر چه بهتر این امر سازمان مدیریت حمل و نقل بار را یاری دهند.

علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اخذ مجوز و تبدیل کاربری اراضی و ملک خود به توقف گاه وسایل نقلیه باری به آدرس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار درون‌شهری و حومه واقع در انتهای خیابان فداییان اسلام، ساختمان غدیر مراجعه کنند.

انتهای پیام/70005/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول