اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

بودجه 92 هفته آینده وارد صحن مجلس می‌شود/ رقم بودجه 730 هزار میلیارد تومان

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با بیان اینکه بودجه 92 هفته آینده وارد صحن مجلس می‌شود، گفت: کلیات بودجه سال 92 در صحن علنی مجلس به مبلغ 730 هزار میلیارد تومان به تصویب رسید که در کمیسیون تلفیق بودجه در حال رسیدگی است.

بودجه 92 هفته آینده وارد صحن مجلس می‌شود/ رقم بودجه 730 هزار میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین نیاز آذری بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران با اشاره تقدیم بودجه سال 92 کشور از جانب رئیس جمهور به مجلس اظهار کرد: کلیات بودجه سال 92 در صحن علنی مجلس به مبلغ 730 هزار میلیارد تومان به تصویب رسید که در کمیسیون تلفیق بودجه در حال رسیدگی است.

وی با اعلام اینکه هزینه بودجه‌ای سال 92 نیز در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: از 90 بند تعیین شده در بودجه سال جاری، 52 مورد رسیدگی شد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: شنبه هفته آینده ادامه کار بودجه در مجلس است و وارد صحن علنی مجلس می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رویکرد بودجه امسال بودجه عمران روستایی است و توجه به زیرساخت‌ها در بودجه نیز مطرح است.

وی ادامه داد: از لحاظ اقتصادی بودجه به گونه‌ای تنظیم شد که همه ظرفیت‌‌های اقتصادی کشور را در بر می‌گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی میزان تعیین شده برای کارهای عمرانی در بودجه 92 کشور را 37 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مجلس به دولت اجازه داد که از محل هدفمندی یارانه‌ها نیز مبلغ 50 هزار میلیارد تومان هزینه کند.

وی در ادامه از نکات برجسته بودجه دولت در سال جاری را مطرح نکردن افزایش قیمت در کشور اعلام کرد و گفت: توجه به افزایش تولیدات کشاورزی در بودجه مطرح است.

نیاز آذری در ادامه از اختصاص مبلغ یک هزار و 750 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه بخش کشاورزی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه این مبلغ پول برای توسعه کشاورزی هزینه می‌شود.

وی یادآور شد: با اختصاص اعتبار مناسب در بخش کشاورزی مسئولیت استان مازندران در این بخش سنگین‌تر می‌شود و کارگروه توسعه کشاورزی مازندران باید فعال‌تر شود.

انتهای پیام /86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول