اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق کشور:

ارتش ایران حافظ اندیشه‌ و ایدئولوژی نظام است/ جابه‌جایی پادگان‌های ارتش در 8 شهر

فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق کشور گفت: ارتش ایران حافظ اندیشه‌ و ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی ایران و حافظ تمامیت ارضی کشور است.

ارتش ایران حافظ اندیشه‌ و ایدئولوژی نظام است/ جابه‌جایی پادگان‌های ارتش در 8 شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرتیپ دوم امیر محمدکاظم تارخ، ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات عظیم انتقال اراضی میدان تیر لشکر 77 ثامن‌الائمه مشهد اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای مسئولیت خطیری که ملت ایران بر دوش آن گذاشته، 35 سال است که از بلندترین آرمان‌های آنان دفاع کرده و به پیوند ناگسستنی نظام و ملتش پایبند است.

تارخ بیان کرد: استقلال در جمهوری اسلامی ایران به معنای اندیشه و بینش است، ارتش ایران حافظ اندیشه‌ و ایدئولوژی نظام است همچنین حافظ تمامیت ارضی این کشور به شمار می‌رود.

فرمانده ارشد ارتش شمال شرق کشور با اشاره به اینکه ارتش از خود مردم است، عنوان کرد: یکی از مسئولیت‌های مهم ارتش و پادگان این است که در جوار شهرها باشند و در مواقع بروز حوادث طبیعی، کمک مسئولان شهری باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه شهرها سبب شده پادگان‌ها در داخل شهر قرار بگیرند و فضای شهری را اشغال کنند، به همین سبب مقرر شد محل این پادگان‌ها به مکان جدید انتقال پیدا کند.

تارخ با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت شهر اقدام به جابه‌جایی پادگان‌ها کرده است، ادامه داد: عزم جزم مسئولان ارتش، آستان‌قدس رضوی و شهرداری‌ها سبب شد لشکر 77 ثامن‌الائمه که افتخار خراسانی‌ها است به محل جدید که تملک اراضی آن کسب شده و در حال احداث است منتقل شود.

فرمانده ارتش در منطقه شمال شرق کشور ادامه داد: امروز با آغاز آماده‌سازی عملیات میدان تیر لشکر 77 ثامن‌الائمه(ع) مشهد امیدواریم اراضی میدان‌تیر بتواند گره گشای توسعه شهری و فضاسازی آن شود.

انتهای پیام/70018/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول