اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد:

40 جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در سعدآباد برگزار شد

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 40 جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در سعدآباد خبر داد.

40 جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در سعدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی ظهر امروز در نشست فعالان مذهبی سعدآباد اظهار داشت: در هفته گرامیداشت مقام زن برنامه‌های متنوعی در سعدآباد برگزار شد.

وی از برگزاری 40 جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در سعدآباد خبر داد و افزود: در ایام ولادت حضرت زهرا (س) 40 مراسم جشن کوثر در سعدآباد برگزار شده است.

جمالی تصریح کرد: این مراسمات در شب و روز ولادت در مساجد، مراکز فرهنگی و حسینیه‌ها برگزار شد که با استقبال باشکوه مردم مواجه شد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: سخنرانی در تبیین شخصیت حضرت زهرا (س)، رسالت مادران، جایگاه زن در دین اسلام و حقوق مادران از برنامه‌های این مراسمات بوده است.

وی اضافه کرد: مولودی‌خوانی، ایستگاه صلواتی و تزئین معابر و مساجد از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: این مراسم با همکاری هیئت‌های مذهبی، روحانیان، هیئت امنای مساجد و تبلیغات اسلامی سعدآباد برگزار شده است.

وی همچنین از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های ویژه جشن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن در مساجد و مسابقه کتابخوانی درباره شخصیت حضرت زهرا (س) در سعدآباد برگزار شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی، جلسات پرسش و پاسخ، تقدیر از بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها آشنایی اعضای کانون‌های مساجد به ویژه بانوان با سیره رفتاری و اجتماعی حضرت زهرا (س) است.

مسئول هیئت‌های مذهبی خواهران سعدآباد نیز گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و تقارن آن با ولادت حضرت امام خمینی (ره) مراسم جشن با شکوهی به مدت چهار روز به همت هیئات مذهبی بانوان سعدآباد در زینبیه این شهر برگزار می‌شود.

عصمت تقوی افزود: این مراسم به همت هیئت محبین امام خامنه‌ای(مد ظله) و با همکاری دیگر هیئت‌های مذهبی بانوان و کانون‌های فرهنگی مساجد به مدت چهار روز از 8 اردیبهشت 92 در زینبیه سعدآباد آغاز شده است.

مسئول هیئت‌های مذهبی خواهران سعدآباد خاطر نشان کرد: مولودی‌خوانی، مسابقه حضوری، سخنرانی روحانی مستقر با موضوع حجاب و عفاف، ایستگاه صلواتی و اهداء جوایز از جمله برنامه‌های ویژه این جشن باشکوه محسوب می‌شوند.

وی ابراز داشت: جشن بزرگ روز مادر نیز عصر چهارشنبه با حضور بانوان فرهیخته و خواهران بسیجی سعدآباد با کیفیت مطلوبی اجرا شد.

انتهای پیام/2452/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول