اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری مراسم فاطمیه دوم در تمام شهرها و روستاهای سعدآباد

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری مراسم فاطمیه دوم در تمام شهرها و روستاهای سعدآباد خبر داد.

برگزاری مراسم فاطمیه دوم در تمام شهرها و روستاهای سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی هیئت‌های مذهبی سعدآباد به مناسبت ایام سوگواری فاطمیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) در ارتباط با زندگی و ولایت‌پذیری و سجایای اخلاقی بانوی دو عالم و شفیعه محشر مطالبی را بیان کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های منطقه سعدآباد در ایام فاطمیه افزود: گفتمان دینی در مساجد و مدارس شهر سعدآباد توسط روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت در ایام فاطمیه دوم برگزار می‌شود.

جمالی با اشاره به مقام و منزلت آن بانوی گرامی و بر اساس حدیث قدسی که خداوند متعال می‌فرماید، جهان هستی به خاطر وجود مبارک این بانوی بزرگ آفریده شده است، ابراز داشت: جوانان و نوجوانان باید حیا، عفت، تقوا و پرهیزکاری را از این بانوی بزرگ اسلام یاد بگیرند تا دچار مشکلات نشوند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری مراسم فاطمیه دوم در تمام شهرها و روستاهای سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسمات عزاداری با همکاری هیئت‌های مذهبی و نیروهای مردمی و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

جمالی از برگزاری نمایش یاس کبود در روستای دورودگاه سعدآباد خبر داد و گفت: به همت هیئت ثارالله روستای دورودگاه از توابع سعدآباد نمایش یاس کبود در این روستا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش یاس کبود با هدف تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) با حضور هنرمندان هیئت ثارالله شنبه 24 فروردین 92 در مجتمع فرهنگی فاطمه زهرا (س) روستای دورودگاه برگزار می‌شود.

جمالی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته، مسابقه خطبه فدکیه و ایستگاه صلواتی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول