اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

دفاع مقدس امروز در جبهه رسانه‌ها و سینما صف‌آرایی کرده است

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه خبرنگاران سربازان اصلی جنگ نرم هستند، گفت: دفاع مقدس امروز در جبهه رسانه‌ها و سینما صف‌آرایی کرده است.

دفاع مقدس امروز در جبهه رسانه‌ها و سینما صف‌آرایی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی صبح امروز در حاشیه بازدید از ساخت فیلم سینمایی "رنج و سرمستی" اظهار داشت: امروز صف‌آرایی دفاع مقدس در جبهه رسانه‌ها است.

وی ادامه داد: سینما هنر برتری بوده که اهمیت آن به خاطر تاثیرگذاری عمیق آن بر مخاطبان است و این موضوع مسئولیت سینماگران را سنگین می‌کند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: سینمای ایران اسلامی پس از انقلاب روحیه امید، انگیزه، تلاش و اعتماد به نفس و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی را در جامعه ترویج کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام سینمای دفاع مقدس را ارزشمند خواند و گفت: اگر یک کارگردان با نیت خالص فیلم بسازد، موجب تقویت ایمان و افزایش انضباط اجتماعی در جامعه خواهد شد.

وی با تاکید بر این نکته که رسانه‌ها ابزارهای سازنده فرهنگ‌ها در هر جامعه‌ای هستند، ادامه داد: سینمای دفاع مقدس به دلیل رشادت‌های سربازان ولایت، مقدس شد و حفظ این تقدس بر عهده فیلم‌سازان و هنرمندان است.

دولتی با اشاره به اینکه دفاع مقدس امروز نیز تداوم دارد، گفت: دفاع مقدس امروز در جبهه رسانه‌ها و سینما صف‌آرایی کرده است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: دفاع مقدس امروز سربازانی از جنس دانشجو، دانش‌آموز، فیلم‌ساز و خبرنگار دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر لزوم انتقال مفاهیم ایثار در جامعه توسط هنر سینما گفت: نسل جوان جنگ را ندیده‌اند و وظیفه همه هنرمندان حوزه سینما این است که با ساختن فیلم‌های مستند آنان را با مفهوم عمیق ایثار و از خود گذشتگی آگاه کنند.

وی با قدردانی از انتخاب استان مرزدار ایلام برای ساخت فیلم سینمایی با موضوع دفاع مقدس گفت: در زمینه دفاع مقدس حرف برای گفتن و سوژه برای به تصویر کشیدن زیاد است و باید با برجسته کردن این نکات آن را با زبان هنر برای نسل امروز روایت کرد.

دولتی اظهار داشت: استان ایلام با وجود داشتن 435 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و رشادت‌های مردم این خطه، ولی تصویر رشادت‌های این مردم در دوران دفاع مقدس به خوبی به تصویر کشیده نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد که ساخت فیلم رنج و سرمستی بتواند گوشه‌هایی از سلحشوری‌های مردم ایلام را در زمان جنگ به تصویر بکشد.

فیلم سینمایی رنج و سرمستی به کارگردانی جهانگیر الماسی و تهیه‌کنندگی امیر نشاط در مرحله فیلم‌برداری است.

انتهای پیام/2246/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول