اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

منتخب مردم در مسیر ولایت حرکت کند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی‌ موضع‌گیری کرده و رابطه با آمریکا را مطرح می‌کنند در حالی که کسی که منتخب مردم است باید در مسیر ولایت حرکت کند.

منتخب مردم در مسیر ولایت حرکت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، احمد آریایی‌نژاد عصر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات 24 خرداد ماه جاری در کشور اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید، برای شعار نیست، بلکه باید به آنها عمل کرده و الزامات آن حماسی وارد شدن در بحث سیاسی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه در این برهه حساس انتخابات، همه باید چشم به سخنان رهبری داشته باشیم و برای خلق حماسه‌ای دیگر تلاش کنیم بیان داشت: برخی‌ها در این فضا موضع‌گیری کرده و رابطه با آمریکا را مطرح می‌کنند در حالی که کسی که منتخب مردم است باید در مسیر ولایت حرکت کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس بر حفظ وحدت و همگرایی میان مسئولان شهرستان تأکید کرد و گفت: شفافیت در کارها، صداقت و اجرای عدالت لازمه کار مدیران است و در رأس آن خدمتگزاری بی‌منت و خالصانه باید باشد.

وی بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان تأکید کرد و  افزود: ادارات و سازمان‌های دولتی باید در انجام استخدام با عدالت و شفافیت نسبت به استخدام افراد اقدام کنند تا شک و شبهه‌ای برای مردم پیش نیاید.

آریایی‌نژاد خواستار حل بحران آب در روستاهای ملایر شد و افزود: اگر جلوی این معضل گرفته نشود باعث مهاجرت روستاییان به شهر خواهد شد و در این راستا کشاورزی به عنوان قطب تولید با مشکل مواجه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز بر خلق حماسه سیاسی ملت در انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی تأکید کرد و افزود: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

مراد اسماعیلی با اشاره به آگاهی و شعور و بصیرت ملت ایران در دوره‌های گذشته انتخابات بیان داشت: ملتی که در برابر همه سختی‌ها ایستاده است یک بار دیگر به دنیا نشان خواهد داد که همواره در مسیر ولایت و آرمان‌های انقلاب حرکت خواهد کرد.

 وی از اعزام 3 هزار و 500 دانش‌آموز، دانشجو و اقشار مختلف مردم در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: همزمان با بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) نیز سهمیه ملایر برای اعزام کاروان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) 2 هزار نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/89013/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول