اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان قزوین:

حرکت در مسیر ولایت وظیفه هر مسلمان است

معاون دادستان قزوین گفت: باید منویات مقام معظم رهبری را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و حرکت در مسیر ولایت وظیفه هر مسلمان است.

حرکت در مسیر ولایت وظیفه هر مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، بیست‌ و پنجمین یادواره شهدای شهرک خوزنین شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن کرمی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت بی‌بی دو عالم، حضرت زهرا (س) را الگوی ولایت‌مداری دانست و اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس برای حفظ دین مبین اسلام و ولایت جان خویش را فدا کرده و امروز آنها الگو و سرمشق تمام عیار ملت ایران هستند.

معاون دادستان استان قزوین افزود: امروز به هر میزان که برای به اوج‌ رسیدن تلاش کنیم دیگر محال است تا همانند شهدایی چون سلمان فارسی که جزو اهل‌بیت بود، باشیم و اگر به جایگاه سلمان نیز برسیم تنها وجود ما برای جهاد الهی کافی نبوده و باید سلمان‌ها جمع شده و در حریم ولایت جانبازی کنند.

کرمی بیان کرد: شهدا همچون یاران با وفای اهل‌بیت و به‌ ویژه سلمان، عاشقانه به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و نتایج آن تقدیم صد‌ها هزار شهید، آزاده و جانباز در اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: امروز بنابر فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید تمدن نوین اسلام را احیا کرد تا اسلام جهانگیر شده و تمام ملت‌ها به اسلام گرویده شوند.

وی با بیان روایاتی از عدم هم‌پیمانی مردم در دوران امامت ائمه‌اطهار (ع) تصریح کرد: جامعه اسلامی هنگامی که دستان خود را از دستان ولایت فقیه جدا کند، دچار سردرگمی می‌شود.

معاون دادستان قزوین با یادآوری برخی رسوم مخرب در عزاداری‌ها و ابراز تأسف از کشتار‌های هزاران نفری رخ داده در کشور‌های پاکستان و افغانستان بیان کرد: وظیفه کنونی ملت چشم و گوش سپردن به فرمایش‌ها و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری بوده و اگر مسیری غیر از مسیر ولایت را برگزینیم قطعا دچار سرگردانی و سردرگمی می‌شویم.

انتهای پیام/77005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول