اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب:

واحد مرغداری فاقد پروانه بهداشتی در بناب پلمب شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب گفت: یک واحد مرغداری فاقد پروانه بهداشتی که اقدام به جوجه‌ریزی کرده بود، توسط کارشناسان دامپزشکی پلمب شد.

واحد مرغداری فاقد پروانه بهداشتی در بناب پلمب شد

مهدی حامی امروز در گفت‌و گو با فارس در بناب اظهار کرد: این واحد فاقد پروانه بهداشتی بدون توجه به اخطارهای دامپزشکی اقدام به جوجه‌ریزی کرده بود که با حکم قضایی پلمب شد.

وی گفت: صاحب این واحد مرغداری بدون اخذ مجوزهای لازم از دامپزشکی اقدام به جوجه‌ریزی و پرورش غیرمجاز جوجه‌های رنگی نیز می‌کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی بناب، از تمام مرغداران خواست با اخذ مجوزهای لازم از دامپزشکی اقدام به جوجه‌ریزی کنند و در اسرع وقت نسبت به اخذ و تمدید پروانه‌های بهداشتی واحد اقدام لازم را داشته باشند.

وی در ادامه به شهروندان توصیه کرد که فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را با شماره تلفن 1512 به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت کارشناسان کنترل بهداشتی این شبکه اقدامات لازم را انجام دهند.

شهرستان بناب با 130 هزار نفر جمعیت در120 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی و در ساحل شرقی دریاچه ارومیه واقع شده است.

انتهای پیام/60001/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول