اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس:

خلق حماسه سیاسی موجب تثبیت موقعیت ایران در منطقه می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور گسترده در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، تثبیت موقعیت ایران در منطقه است.

خلق حماسه سیاسی موجب تثبیت موقعیت ایران در منطقه می‌شود

محمدصالح جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در موضوع خلق حماسه سیاسی که برای سال جاری مطرح شده است، نقش رسانه‌ها در این حماسه بسیار پررنگ و مهم است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی طی چند سال گذشته توانسته است موقعیت خوبی را در منطقه به دست آورد و به دنبال تثبیت این موقعیت در منطقه هستیم.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس با بیان اینکه آمریکا به دنبال این است که این موقعیت را از ایران بگیرد عنوان کرد: تحقق حماسه سیاسی در برگزاری انتخابات پرشور و گسترده ریاست جمهوری است که موقعیت ایران را در منطقه تثبیت می‌کند.

وی افزود: با توجه به مسائل سوریه، جریان انحرافی در کشور و ناامنی‌های عراق، آمریکا سعی دارد که به نوعی توازن قدرت را در منطقه به هم بزند و در این شرایط سوریه را مورد هدف طرح خود قرار داده است.

جوکار تصریح کرد: آمریکا قصد در تضعیف قدرت ایران دارد و گزینه بعدی ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در عراق است تا از این طریق ایران را تضعیف کند.

وی ادامه داد: با وجود تحرکاتی که اخیرا شکل گرفته است آمریکا از آینده مبهم سوریه به دلیل فعالیت معارضین و چندگانگی در این زمینه واهمه دارد.

وی به تشریح طراحی آمریکا برای تضعیف قدرت ایران پرداخت و گفت: در چند ماه آخر سال گذشته، آمریکایی‌ها با برنامه‌ها و طراحی‌های نادرست خود برای ایران برنامه داشتند که با بیانات مقام معظم رهبری ناامید شدند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس اضافه کرد: دشمن در حال حاضر به انتخابات ریاست جمهوری ایران چشم دوخته و سعی دارد رئیس جمهوری قدرت را به دست بگیرد که با سیاست‌های آنها در منطقه همراه باشد.

وی با اشاره به هوشیاری مردم با بصیرت و فهیم ایران گفت: قصد آنها ارتباط با بخش باقیمانده از فتنه 88 و نیز جریان انحرافی کشور است که بتوانند به گونه‌ای نارضایتی ایجاد کنند و از خلق حماسه سیاسی جلوگیری کنند.

جوکار یادآور شد: عمده نقشی که در خلق این حماسه تاثیرگذار است توسط رسانه‌ها ایفا می‌شود که وظیفه آگاهی و اطلاع‌رسانی را بر عهده دارند.

این نماینده مردم یزد در مجلس با تشریح برخی اقدامات دولت گفت: عملکرد دولت در دو سال گذشته نارضایتی‌هایی را به همراه داشته اما نباید اجازه داد تا این عملکرد مانع خلق حماسه سیاسی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: هدف دشمن نفوذ در داخل است که با خلق حماسه سیاسی و حضور پرشور و نشاط مردم در این دوره از انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد.

وی با اشاره به مذاکرات 1+5 در آلماتی و موکول شدن این مذاکرات به دور بعدی گفت: این مذاکرات هم به خلق حماسه سیاسی بستگی دارد چرا که سیاست آمریکا در این زمینه تا به امروز ادامه مذاکرات بوده تا بتواند تحریم‌ها را ادامه دهد و از طریق فشار بر ملت، مشارکت را در انتخابات کمرنگ کند.

نماینده مجلس نهم در ادامه خواستار جذب اخبار و اطلاعات و نیز ارائه تحلیل برای حضور مردم در انتخابات شد و گفت: به هر میزان که مشارکت بالا باشد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سرخورده و مایوس خواهند شد و در مقابل ملت ایران تسلیم می‌شوند.

انتهای پیام/9000/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول