اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی:

حماسه سیاسی بیان مجدد هویت جمهوری اسلامی است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت:حماسه سیاسی بیان مجدد هویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

حماسه سیاسی بیان مجدد هویت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، علی رحیمی با تاکید بر لزوم بصیرت‌دهی و افزایش آگاهی عمومی و بینش سیاسی عموم جامعه اظهار کرد: حماسه سیاسی بیان مجدد هویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که زمینه ساز حماسه اقتصادی نیز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی کانون بیداری جهان اسلام است و دشمن با شیوه‌های مختلف و تبلیغات دامنه دار سعی در مخدوش نمودن چهره جمهوری اسلامی ایران، به عنوان الگوی بیداری اسلامی دارد افزود: دشمن این بار با حربه اقتصادی وارد میدان شده است غافل از اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با اراده مصمم و فعالیت و پشتکار برای همیشه دشمنان را نا امید خواهد کرد.

رحیمی در همین راستا از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه شعار سال خبر داد و گفت: مسابقه کتاب‌خوانی «حماسه سیاسی»  پیرامون شعار سال، به صورت آن‌لاین و مکتوب و با استفاده از کتاب «انتخابات لیلة القدر نظام اسلامی» ( بررسی آراء و اندیشه‌های حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره انتخابات)، در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با موضوع بصیرت دهی انتخابات و به صورت متمرکز برگزار می‌شود افزود: شیوه آن‌لاین مسابقه از طریق سایت شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای به آدرس www.booki.ir برگزار می‌شود و فایل منابع مسابقات نیز از این آدرس قابل دریافت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی یادآور شد: علاوه بر شیوه آن‌لاین، فرم مکتوب این مسابقه کتاب‌خوانی نیز از طریق کتابخانه‌های عمومی، مراکز فرهنگی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی توزیع می‌شود.

به گفته رحیمی، مهلت شرکت در مسابقه آن‌لاین تا 31 اردیبهشت و مسابقه مکتوب نیز تا 20 خرداد ماه سال جاری بوده و برگزیدگان این مسابقه نیز تا پنجم تیر ماه اعلام خواهند شد و به نفرات برتر این مسابقه جوایز نقدی اهدا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی افزود: در سال 91 در مجموع بیش از 160 مسابقه کتاب‌خوانی آن‌لاین و مکتوب برای گروه‌های هدف مختلفی از جمله دانشجویان و طلاب، نظامیان، بانوان، دانش آموزان و معلمان و ... برگزار شد.

وی برگزاری این مسابقات را در راستای هدایت محتوای مطالعه در جامعه برشمرد و گفت: مسابقات کتاب‌خوانی مذکور به صورت آن‌لاین و مکتوب و در قالب‌های چکیده نویسی، نویسندگی، کتاب‌خوانی، مسابقه نقاشی برای کودکان، جدول شناسی و ... برگزار شده است.

انتهای پیام/63001/‌ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول