اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست از متولیان ورزش استان اصفهان

شرایط حساس فوتبال اصفهان را درک کنید/ فوتبال اصفهان به آرامش نیاز دارد

در حالی که فوتبال اصفهان سرنوشت‌سازترین روزهای خود را پیش رو دارد، انتظار می‌رود متولیان ورزش استان با درک شرایط موجود اجرای تغییرات مورد نظر در هیئت فوتبال را به زمان دیگری موکول کنند.

شرایط حساس فوتبال اصفهان را درک کنید/ فوتبال اصفهان به آرامش نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از چند ماه قبل تاکنون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصمیم به ایجاد تغییرات در هیئت فوتبال استان اصفهان گرفته و در این راستا گزینه‌ای را برای سرپرستی هیئت فوتبال به فدراسیون معرفی کرده بود.

با این حال پیش رو بودن تعطیلات سال نو موجب شد تا این مسئله با تاخیری دو ماه مواجه شود، اما طی روزهای گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تحرکات جدیدی را برای ایجاد تغییرات در هیئت فوتبال آغاز کرده است.

به نظر می‌رسد زمان فعلی برای ایجاد این تغییرات مناسب نباشد زیرا هر دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان نماینده‌های فوتبال اصفهان شرایط حساسی را پیش رو دارند که ارتباط مستقیمی با هیئت فوتبال پیدا نمی‌کند اما با توجه به درگیر بودن دو باشگاه در این مسئله به طور طبیعی وضعیت آنها را نیز تحت الشعاع خود قرار خواهد داد.

تیم سپاهان روز یک شنبه هفته آینده باید به دیدار تیم پرسپولیس در فینال جام حذفی برود و با توجه به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا و عقب ماندن از کورس قهرمانی، تنها امید طلایی‌پوشان قهرمانی در جام حذفی است.

از طرف دیگر نیز تیم ذوب‌آهن شرایط بدی را در لیگ تجربه کرده و یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر به شمار می‌رود و دو دیدار حساس را در لیگ پیش رو دارد که نتایج آن در وضعیت این تیم برای صعود به پلی‌آف لیگ برتر فوتبال تاثیر گذار است.

علی اکبر ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان علاوه بر عضویت در هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن، در مجمع فدراسیون فوتبال نیز عضویت دارد و ممکن است تغییرات صورت گرفته در هیئت فوتبال تبعاتی را برای نمایندگان فوتبالی اصفهان داشته باشد.

بحث راجع به تغییرات در هیئت فوتبال و درستی یا نادرستی آن در این یادداشت به هیچ عنوان مدنظر قرار ندارد و بحث تنها بر سر نیاز فوتبال اصفهان به آرامش در یکی دو هفته آینده است و با پایان رسیدن لیگ و تعیین تکلیف دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن متولیان ورزش استان هر اقدامی که تمایل داشته باشند، می‌توانند صورت بدهند.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول