اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال نوجوانان کشور

دو فوتبالیست قمی ملی‌پوش شدند

کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 15 سال کشورمان دو فوتبالیست قمی را برای عضویت در این تیم برگزید.

دو فوتبالیست قمی ملی‌پوش شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه فوتبال استان قم در سال‌های اخیر یک بار دیگر نتیجه داد و فوتبالیست‌های قمی این بار در تیم ملی رده سنی زیر 15 سال عضو تیم ملی شدند تا توانایی خود را برای حضور در مسابقات مهم برون مرزی نشان دهند.

در طول سال مدارس فوتبال استان قم که فعالیت جدی و رسمی خود را از ابتدای تابستان و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دانش آموز آغاز می‌کنند، در مدت سه ماه استعدادهای فوتبال را شناسایی کرده و به کار آموزش و تربیت علمی این رشته ورزشی پرمخاطب می‌پردازند.

اقدام ارزشمندی که هیئت فوتبال استان قم برای ساماندهی مدارس فوتبال سطح قم انجام داده و از این طریق مانع فعالیت مدارس فوتبال سودجو شده، سر و شکل مناسبی به فعالیت‌های آموزشی در این رشته ورزشی پرطرفدار داده و اکنون قم یکی از استان‌های استعدادخیز فوتبال به شمار می‌رود.

نتیجه تلاش‌هایی که در مدارس فوتبال و باشگاه‌های سازنده این رشته ورزشی در قم صورت می‌گیرد در حال حاضر انتخاب دو بازیکن آینده‌دار فوتبال قم برای عضویت در تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 15 سال کشورمان در مسابقات مهم برون‌مرزی است.

کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 15 سال کشورمان بعد از آغاز فعالیت رسمی خود به سرمربیگری علی طهماسب‌زاده، بلافاصله بازیکنان نخبه و شاخص فوتبال از استان‌های مختلف را برای تست‌گیری به اردوی این تیم دعوت کرد تا برترین‌ها شناسایی شوند.

مربیان تیم ملی نوجوانان برای این منظور بیش از 100 بازیکن را مورد سنجش و آزمایش فنی و بدنی قرار دادند تا از بین آنها نفرات مورد نظر خود را انتخاب کرده و بدین ترتیب نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 15 سال را تشکیل دهند.

به همین منظور 27 بازیکن شاخص و مورد نظر کادر فنی تیم ملی برای حضور در نخستین اردوی تیم ملی نوجوانان مشخص شدند و در بین آنها نام دو فوتبالیست آینده‌دار قمی نیز به چشم می‌خورد در حالی که برای تست‌گیری از چهار فوتبالیست قمی دعوت به عمل آمده بود.

بازیکنان مورد نظر مربیان تیم ملی زیر 15 سال نوجوانان کشورمان از هشت استان کشور انتخاب شده‌اند که از قم محمد خیری و حسین حیدری در لیست نهایی حضور دارند تا از روز جمعه این هفته در تمرینات آماده‌سازی تیم ملی شرکت کنند.

انتهای پیام/78002/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول