اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جوانان و استعداد‌یابی هیئت فوتبال قم:

فعالیت مدارس فوتبال فاقد مجوز متوقف می‌شود

مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم گفت: از فعالیت مدارس فوتبال فاقد مجوز این هیئت در تابستان امسال جلوگیری می‌شود.

فعالیت مدارس فوتبال فاقد مجوز متوقف می‌شود

عباس رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و فرا رسیدن ایام اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، طبیعتاً بسیاری از خانواده‌ها برای پر کردن بهینه اوقات فراغت فرزندان خود به سمت و سوی محیط ورزش گرایش پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: همواره ورزش به عنوان یکی از بخش‌های مورد علاقه و دارای اقبال عمومی جامعه در ایام اوقات فراغت شناخته می‌شود و در تابستان هر سال حتی خانواده‌ها بیشتر از سایر عرصه‌ها، فرزندان خود را برای حضور در ورزش ترغیب می‌کنند.

مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم افزود: در فصل تابستان و در اوقات فراغت رشته‌های مختلفی مد‌نظر خانواده‌ها برای ثبت‌نام و فعالیت فرزندانشان قرار دارد که یکی از پرمخاطب‌ترین رشته‌ها طبق معمول هر سال امسال نیز فوتبال خواهد بود.

وی یادآور شد: این رشته ورزشی به علت اینکه دارای تبلیغات گسترده‌ای در جامعه است، طرفداران و علاقمندان زیادی دارد و نسل نوجوان و جوان جامعه معمولاً در هر فرصت فراغتی که پیدا می‌کنند بدون تردید ابتدا به فعالیت در این رشته می‌پردازند.

رحمانی تصریح کرد: بنابراین همه ساله شاهدیم که جمع زیادی از خانواده‌ها و شهروندان قمی به سمت مدارس فوتبال گرایش پیدا می‌کنند تا فرزندانشان در فصل تابستان در این رشته ورزشی زیر نظر مربیان حرفه‌ای آموزش‌های لازم را ببینند.

وی این اتفاق را یک فرصت مهم برای بهره‌برداری مناسب در زمینه توسعه فوتبال قم دانست و تصریح کرد: اینجا است که وظیفه ما حساس و سنگین می‌شود و باید مدارس فوتبالی داشته باشیم که تنها به فکر سودجویی نباشند، بلکه به آموزش نسل نوجوان و جوان فکر کنند.

مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم تاکید کرد: در گذشته‌های دور شاهد بودیم که برخی مدارس فوتبال با وجود دریافت هزینه‌های سنگین از خانواده‌ها از مربیان و امکانات خوبی برای تحقق امر آموزش و استعدادیابی بهره نمی‌بردند و در یک جمله باید بگوییم که بیشتر به فکر بهره‌برداری مادی بودند اما به شدت با این مهم برخورد خواهد شد و مانع از فعالیت چنین مدارس فوتبالی می‌شویم.

وی تصریح کرد: البته با شناختی که از مدیران و مربیان فعال در مدارس فوتبال قم دارم، در چند سال اخیر چنین اتفاقاتی به ندرت رخ داده است و مطئمناً می‌توانیم تابستانی شاد را برای نوجوانان رقم بزنیم و از این فرصت برای شناخت استعدادهای فوتبال در رده‌های سنی مختلف به خوبی بهره ببریم.

انتهای پیام/78002/ز40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول