اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال قم:

اجرای طرح آسیا ویژن سبب پیشرفت فوتبال قم می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان قم اجرای صحیح طرح آسیا ویژن را سبب رشد و پیشرفت فوتبال قم عنوان کرد.

اجرای طرح آسیا ویژن سبب پیشرفت فوتبال قم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کریم بهرامی در نشستی با مدیران تیم‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های مختلف فعال در استان قم تصریح کرد: لازم است تمام تلاشگران و فعالان در عرصه فوتبال قم حرکت به سمت رشد و توسعه این رشته ورزشی پرمخاطب را مطابق با استانداردهای روز فوتبال دنیا و بهره‌گیری از طرح‌هایی که در کشورهای موفق فوتبال نتیجه داده پیگیری کنند.

وی ادامه داد: فوتبال استان قم در گذشته شرایط خوبی داشت اما چندین سال به دوران رکود برخورد کردیم و اکنون در شرایطی هستیم که استعدادهای خوبی برای پرورش داریم اما باید از روش‌هایی استفاده کنیم که فوتبال قم را در مسیر حرفه‌ای شدن قرار می‌دهد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در ادامه این نشست که با حضور مدیران تیم‌های باشگاهی فوتبال و فوتسال قم به منظور آشنایی با طرح ویژن در سالن اجتماعات ورزشگاه تختی قم برگزار شد، به بیان اهمیت اجرای این طرح در استان قم پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در استان‌هایی که این طرح به خوبی اجرا شده است، پیشرفت فوتبال آنها به وضوح قابل مشاهده است و یکی از برنامه‌هایی که هیئت فوتبال استان قم آن را با جدیت دنبال می‌کند اجرای موفقیت‌آمیز طرح ویژن در قم است.

بهرامی ابراز داشت: باشگاه‌ها در زمینه اجرای این طرح نقش مهمی دارند که امیدواریم با همکاری مسئولین آنها، تیم‌های فوتبال و فوتسال استان به سمت حرفه‌ای شدن گام بردارند.

وی همچنین با اشاره با مشکلاتی که در ابتدای اجرای هر طرحی وجود دارد یادآور شد: می‌دانیم که تیم‌های فوتبال استان مشکلات اقتصادی زیادی دارند ولی ما می‌خواهیم با حداقل‌ها شروع کنیم و در فصل آینده لیگ برتر فوتبال استان تنها تیم‌هایی که این حداقل‌ها را داشته باشند، در مسابقات شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تاکید کرد: شاید در آغاز راه با موانعی مواجه شویم اما مطمئناً وقتی این طرح به اجرا دربیاید و نتیجه و ثمرات آن را در پیشرفت فوتبال استان مشاهده کنیم، می‌توانیم گام‌های بعدی به سمت رشد و توسعه فوتبال قم را خیلی سریع‌تر و با برنامه ریزی بهتر برداریم.

انتهای پیام/78002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول