اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین خبر داد

توقیف یک هزار و 460 دستگاه موتورسیکلت در قزوین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین از توقیف یک هزار و 460 دستگاه موتورسیکلت در فروردین ماه سال جاری در شهر قزوین خبر داد.

توقیف یک هزار و 460 دستگاه موتورسیکلت در قزوین

غلامعلی حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در فروردین ماه امسال 57 مورد تصادف منجر به جرح در شهر قزوین به وقوع پیوسته و بر اثر این تصادفات 68 نفر مجروح شده‌اند.

وی با اعلام اینکه بیش از نیمی از این تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌ها است، بیان کرد: در این راستا پلیس در برخورد با موتورسواران متخلف در سطح استان، یک هزار و 460 دستگاه موتورسیکلت را در فروردین ماه سال جاری متوقف و به پارکینگ منتقل کرده است.

این مسئول اضافه کرد: از این تعداد خودروی متوقف شده یک هزار و 61 دستگاه آن مربوط به شهر قزوین است.

رئیس پلیس و راهنمایی رانندگی استان قزوین در خصوص رانندگان متخلف خودرو نیز ابراز داشت: طی فروردین ماه امسال یک هزار و 197 دستگاه خودرو به دلیل تخلفات رانندگی متوقف و به پارکینگ منتقل شده‌اند که از این تعداد 882 دستگاه آن مربوط به شهر قزوین بوده است.

حسنی عنوان کرد: متأسفانه در مدت مذکور شش تصادف فوتی نیز در شهرستان‌های استان رخ داد که بر اثر این تصادفات هفت نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

این مسئول رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به ویژه حرکت با سرعت مطمئنه را عامل مهمی در کاهش سوانح رانندگی برشمرد و از شهروندان خواست با رعایت مقررات، پلیس را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

انتهای پیام/2667/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول