اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی قم خبر داد

توقیف خودرو با 73 میلیون ریال خلافی در قم

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از توقیف یک دستگاه خودرو سمند تاکسی با بیش از 73 میلیون ریال خلافی در استان خبر داد.

توقیف خودرو با 73 میلیون ریال خلافی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد پوربافرانی اظهار کرد: پرسنل راهور پاسگاه مفید قم در طرح برخورد با تخلفات خودروها یک دستگاه خودرو سمند تاکسی را متوقف کردند.

وی ادامه داد: خودرو سمند، مربوط به یکی از شرکت‌های حمل و نقل بوده که پس از استعلام از سامانه اجرائیات مشخص شد دارای 350 فقره تخلف است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی قم با بیان اینکه مجموع تخلفات خودرو مبلغی بالغ بر 73 میلیون و 580 هزار ریال است گفت: بلافاصله خودروی مذکور به پارکینگ منتقل شد.

وی از رانندگان وسائل نقلیه خواست، ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، به صورت ماهانه نسبت به اخذ استعلام خلافی خودرو خود با ارسال وین کارت خودرو که در پشت کارت ثبت شده به پیامک 30005151 اقدام و نسبت به پرداخت خلافی خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول