اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

نفوذ صاحبان قدرت در نتیجه احکام دستگاه قضایی اصفهان نقشی ندارند

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با اطمینان می‌گویم اشراف و نظارت ویژه‌ای بر تشکیلات قضایی استان وجود دارد و همکاران قضایی و اداری در دادگستری استان بدون توجه به توصیه و سفارش افراد دارای قدرت و نفوذ اعمال وظایف می‌کنند.

نفوذ صاحبان قدرت در نتیجه احکام دستگاه قضایی اصفهان نقشی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، غلامرضا انصاری در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان شهرضا گفت: با اطمینان می‌گویم اشراف و نظارت ویژه‌ای بر تشکیلات قضایی استان وجود دارد و همکاران قضایی و اداری در دادگستری استان بدون توجه به توصیه و سفارش افراد دارای قدرت و نفوذ اعمال وظایف می‌کنند و تنها در چهارچوب و مدار قانون تصمیم می‌گیرند و هیچ انگیزه‌ای غیر از عدل و انصاف و رعایت قانون نمی‌تواند در تصمیم‌گیری‌های قضایی مؤثر باشد.

رییس کل دادگستری استان ضریب بالای احساس امنیت در شهروندان اصفهانی را نتیجه تلاش نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و قضایی دانست و اعلام کرد: برخورد مقتدرانه دادگستری استان با اخلال‌کنندگان در نظم و قانون، موجب ایجاد آرامش و احساس امنیت در بین شهروندان گردیده است.

انصاری در ادامه اعتماد مردم به تشکیلات قضایی را موجب پذیرش آراء صادره دانست و افزود: با اعتماد به سیستم قضایی و پذیرش تصمیمات قضایی توسط مراجعین، از اعتراض‌های بعدی به تصمیمات و آراء جلوگیری شده و کاهش اعتراض نیز موجب کم شدن موجودی و در نهایت دقت و سرعت در رسیدگی می‌شود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات اسماعیل عسگری رییس قبلی دادگستری شهرضا تقدیر و رحیم زاده رییس قبلی دادگستری چادگان به عنوان رییس دادگستری شهرضا معرفی شد.

انتهای پیام/2301/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول