اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمد نجفی:

بهت رئیس جمهور مغولستان از زیبایی اصفهان را هرگز فراموش نمی‌کنم

تهیه‌کننده، مجری و بازیگر مشهور سینمای ایران گفت: من دوست دارم که در اصفهان کار کنم و از خدایم است که در این شهر کار انجام دهم، فقط خدا کند که آب زاینده‌رود همیشه جریان داشته باشد.

بهت رئیس جمهور مغولستان از زیبایی اصفهان را هرگز فراموش نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، احمد نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: البته اگر قرار است سالی یک بار آب به رودخانه بیاید، کار خوبی نیست چون زاینده‌رود باید همواره آب داشته باشد و همواره جاری باشد، به نظر من این رودخانه هم به اندازه کارون جزء تاریخ این کشور است و همیشه باید به زاینده‌رود و کارون به یک چشم نگاه کرد.

این عضو شورای عالی سینما با اشاره به علاقه‌اش به شهر اصفهان و خاطراتش از جشنواره فیلم کودک اظهار داشت: من خاطرات بسیار خوبی از جشنواره فیلم کودک در شهر اصفهان دارم و خوشبختانه این جشنواره با کمک شهردار اصفهان به اصفهان رسید و حق به حق دار رسید، چون من خودم خیلی در این زمینه فعالیت کردم دوست دارم جشنواره در شهر اصفهان همیشه بماند و همواره در شهر اصفهان فعال باشد، باید بگویم برخورد من با مردم و مسئولان اصفهان در طول جشنواره یکی از بهترین خاطرات من طی سال‌های گذشته بود و با گذشت ماه‌ها، هنوز هم از آن به خودم می‌بالم.

وی  ادامه می‌دهد: نگرش باستانی شهر اصفهان واقعاً جالب توجه است و من یادم می‌آید در سفری که با رییس جمهور مغولستان به اصفهان آمدیم، بهت او را در شهر اصفهان دیدم و خوشحال شدم که این شهر، جزی از مملکت ماست.

وی در مورد شرایط فرهنگی شهر اصفهان بیان داشت: به هر حال در شهری که جایگاه فرهنگی دارد، هر بخش فرهنگی شرایط خوبی دارد باید بگویم شهر اصفهان را در بخش فرهنگی هرگز نمی‌شود نادیده گرفت، چه در بخش تئاتر که کسانی چون ارحام صدر در شکل‌گیری و ارائه آن تلاش کردند و چه در سینما و بازیگری و سایر عرصه‌های فرهنگی. اصفهان شهر بزرگی است که دارای سابقه فرهنگی عظیمی است و جایگاه ویژه‌ای در همه عرصه‌ها دارد.

انتهای پیام/2301/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول