اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین دوره ملی بهره‌وری در فرآیند ارزیابی

بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان جایزه ملی بهره‌وری 1404 را به دست آورد

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در چهارمین دوره ملی بهره‌وری در فرآیند ارزیابی، جایزه ملی بهره‌وری 1404 را به دست آورد.

بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان جایزه ملی بهره‌وری 1404 را به دست آورد

سیاوش رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان در چهارمین دوره ملی بهره‌وری در فرآیند ارزیابی به عنوان اداره کل متعهد به چشم‌انداز، موفق به کسب جایزه شد.

وی افزود: جایزه ملی بهره‌وری 1404 به منظور شناسایی و تقدیر از سازمان‌ها، بنگاه‌ها و وزارتخانه‌ها و فعالان اقتصادی ایران مطابق اسناد و سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری هر ساله طراحی و اجرا می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در چهارمین دوره ملی بهره‌وری اداره کل بنادر و دریانوردی در موضوعات ارزیابی عملکردی شرکت‌ها، جذب سرمایه‌گذاری، اجرای تمام قوانین و مقررات دریایی مطابق استانداردهای بین‌المللی، تکریم ارباب رجوع با رویکرد دو محور بهره‌وری و اقتصاد مقاومتی با حضور بیش از 70 سازمان، ادارات و نهادهای خصوصی در تهران مورد ارزیابی قرار گرفت.

رضوانی اذعان داشت: در این مراسم، اداره کل بنادر و دریانوردی استان «در فرآیند ارزیابی موفق به حضور در سطح متعهد به چشم‌انداز» لوح تقدیر و تندیس ملی بهره‌وری را دریافت کرد.

گفتنی است، این مراسم در تالار تلاش وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی با حضور مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت کنندگان برگزار شد.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول