اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

رئیس جدید اداره گاز شهرستان جم معرفی شد

در آیینی با حضور مسئولان، رئیس جدید اداره گاز شهرستان جم معرفی شد.

رئیس جدید اداره گاز شهرستان جم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر صبح امروز در این آیین ضمن تقدیر از خدمات رئیس سابق اداره گاز شهرستان جم اظهار داشت: مدیر جدید اداره گاز جم نیز از مدیران خلاق و جوان و خوشفکر شهرستان است.

غلامعباس حسینی افزود: کارهای اولیه گازرسانی به روستای سرچشمه نیز انجام شده و امیدواریم تا پایان سال عملیات گازرسانی به این روستا نیز انجام شود تا مردم شریف این روستا نیز از نعمت الهی برخوردار شوند.

وی خاطر نشان کرد: با گازرسانی به روستای سرچشمه و کوه چهر در شهرستان می‌توانیم جشن گازدار شدن تمام شهرها و روستاهای جم را برگزار کنیم.

مدیرعامل گاز استان بوشهر تصریح کرد: در دولت نهم و دهم شاهد افزایش حجم خدمات‌رسانی به مردم هستیم و به ویژه در امر گازرسانی به مناطق محروم اقدامات خوبی انجام شده است.

حسینی بیان کرد: در شهرستان‌های مختلف استان اقدامات اساسی در گازرسانی انجام گرفته و با این امر موجبات رضایت خاطر مردم فراهم شده است.

وی افزود: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و بالندگی استان اهتمام ورزیم و نباید کم‌کاری کنیم. در پایان از خدمات رئیس پیشین اداره گاز تقدیر و حسین اندام به عنوان رئیس جدید اداره گاز شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول