اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

کمک 120 میلیون ریالی نیکوکاران شهرستان جم به زلزله‌زدگان

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از کمک 120 میلیون ریالی نیکوکاران شهرستان جم به زلزله‌زدگان خبر داد.

کمک 120 میلیون ریالی نیکوکاران شهرستان جم به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور در جمع خبرنگاران با تسلیت جان باختن جمعی از مردم شهرستان دشتی اظهار داشت: زلزله شهرستان دشتی همه مردم را متأثر کرد و همدردی با این مردم و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان وظیفه همگانی است.

وی افزود: مردم نیکوکار شهرستان جم از ابتدای شنیدن خبر وقوع زلزله در شنبه و مناطق اطراف، به منظور چگونگی کمک به مردم آسیب دیده، به کمیته امداد مراجعه کردند که این موضوع بیانگر حس نوعدوستی و همدلی است که در خانواده‌های ایرانی وجود دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از کمک 120 میلیون ریالی نیکوکاران شهرستان جم به زلزله‌زدگان خبر داد.

انیژپور تصریح کرد: در پی وقوع زلزله دشتی، کمیته امداد با برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک و همچنین اعلام اقلام مورد نیاز، نیکوکاران کمک‌های خود را به پایگاه‌های این نهاد هدیه کردند و تاکنون مبلغی بالغ بر 120 میلیون ریال به این عزیزان کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این کمک‌ها 10 میلیون تومان غیر نقدی و 2 میلیون تومان نقدی بوده است، گفت: از هیچ تلاشی برای رضایتمندی زلزله‌زدگان دریغ نمی‌کنیم.

انیژپور افزود: کمیته امداد جم در روز اول وقوع زلزله 2 هزار بسته آب‌معدنی و 2 هزار و 500 بسته نان به این مناطق ارسال کرده است.

رئیس کمیته امداد جم اضافه کرد: وحدت و همدلی مسئولان و مردم در امدادرسانی به زلزله‌زدگان امری بسیار مهم و ارزشمند است که تا حدود زیادی موجبات تسکین زلزله‌زدگان شد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول