اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری همایش تجلیل از 446 دانش‌آموز برتر شهرستان جم

همایش تجلیل از 446 دانش‌آموز برتر شهرستان جم با حضور مسئولان برگزار شد.

برگزاری همایش تجلیل از 446 دانش‌آموز برتر شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم صبح امروز در آیینی با حضور مسئولان شهرستان جم٫ همایش تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده رشته‌های سرود، تئاتر و مطالعه و پژوهش در مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش جم در این همایش ضمن تقدیر از زحمات یک ساله مدیران،‌ معاونان، مربیان پرورشی در راستای پیشبرد اهداف پرورشی اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم است.

سید محمد حسینی افزود: برای افزایش سطح کیفیت تعلیم و تربیت تلاش بسیار زیادی انجام شده و مسئولان ارشد استان و شهرستان در این مسیر اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان به عنوان قشر آینده‌ساز جامعه شناخته می‌شوند و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد بالندگی و پویایی بیشتر این قشر باشیم.

معاون آموزش و پرورش شهرستان جم٫ حضور دانش‌آموزان شهرستان را در عرصه مسابقات مرحله شهرستانی، استانی و کشوری بسیار پر رنگ دانست و گفت: ماحصل حضور دانش‌آموزان در مسابقات استانی و کشوری کسب عناوین مختلف در رشته‌های فرهنگی و هنری است.

حسینی افزود: تمام تلاش و ظرفیت خود را برای تقویت و پیشرفت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف به کار بسته‌ایم و از معلمان و مدیران مدارس انتظار داریم در این راستا همت کنند.

در این همایش از دانش‌آموزان برگزیده در سه رشته سرود،‌ تئاتر و مطالعه و پژوهش به تفکیک مقطع تحصیلی تقدیر و تندیس یادبود مسابقات به همراه هدایایی به برگزیدگان اهداء‌ شد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول