اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه امام رضا خبر داد

تحصیل 27 درصد دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع) در مقطع تحصیلات تکمیلی

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه امام رضا گفت: 18 درصد دانشجویان دانشگاه‌ها در حال گذراندن تحصیلات تکمیلی هستند؛ اما در دانشگاه امام رضا 27 درصد از دانشجویان در مقاطع ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل 27 درصد دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع) در مقطع تحصیلات تکمیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد سلجوقی عصر امروز در نشست خبری در دانشگاه امام رضا(ع) مشهد اظهار کرد: یکی از دانشگاه‌های بزرگ شرق کشور که در تمام‌ زمینه‌ها فعالیت می‌کند دانشگاه امام رضا(ع) است.

وی افزود: دانشگاه امام رضا(ع) با انتشار 16 نشریه علمی و پژوهشی و 150 عنوان کتاب فعالیت خوبی را در عرصه‌های آموزشی داشته است.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه امام رضا بیان کرد: 73 درصد از دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع) در مقطع کارشناسی و بقیه در مقاطع بالاتر مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به دانشجویان مقاطع تکمیلی در دانشگاه عنوان کرد: وقتی به نسبت دانشجویان در دانشگاه‌ها نگاه کنیم 18 درصد آنها در حال گذراندن تحصیلات تکمیلی هستند؛ اما در دانشگاه امام رضا 27 درصد از دانشجویان در مقاطع ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر دانشگاه امام رضا(ع) در 15 رشته در مقطع دکترا و 30 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه امام رضا(ع) یادآور شد: 131 دانشجوی خارجی در حال حاضر در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) مشغول به تحصیل هستند.

سلجوقی با بیان اینکه 50 درصد دانشجویان دختران هستند خاطرنشان کرد: ایجاد پردیس رضوان در سال گذشته که برای آموزش دانشجویان دختر ایجاد شده از اقدامات مهم سال 91 بوده و در امسال یکی از برنامه‌ها توسعه پردیس رضوان است.

انتهای پیام/70004/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول