اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد خورموج عنوان کرد

آموزش یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های هر واحد دانشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: بخش آموزش یکی از بخش‌های تاثیرگذار در هر واحد دانشگاهی و حتی آموزشی است.

آموزش یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های هر واحد دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، علیرضا چمکوری سه‌شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج ضمن تبریک میلاد با سعادت صدیقه طاهره (ع) و تقدیر از تلاش‌های معاونت سابق این واحد دانشگاهی، سیدمصیب افتخاری را به عنوان معاون جدید آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج معرفی کرد.

وی مصادف شدن این مراسم با تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و تولد امام خمینی(ره) را به فال نیک گرفت و برای هر دو آرزوی موفقیت کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم ورودی دانشگاه‌های ما با کیفیت باشد، باید در آموزش کار زیربنایی و اصولی بیشتری انجام دهیم.

چمکوری ادامه داد: بخش آموزش یکی از بخش‌های تاثیرگذار در هر واحد دانشگاهی و حتی آموزشی است و هر چقدر بتوانیم در بحث آموزش توانمند شویم قطعا سریعتر به اهداف یک مجموعه دانشگاهی دست خواهیم یافت.

وی بخش پژوهش و آموزش را دو بال آموزشی در دانشگاه عنوان کرد و یادآور شد: هر قدر بتوانیم در این دو بخش توانمندتر و قدرتمندتر عمل کنیم قطعا مجموعه آموزشی موفق‌تری در دانشگاه خواهیم داشت.

چمکوری گفت: حسب ضرورت و با توجه به معذوریت‌هایی که معاون آموزشی و دانشجویی سابق داشت لازم شد که شخص جدیدی را جایگزین کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزود: بر همین اساس از شخصی که توانمندی‌هایی را دارد و دارای سوابق موثری در این زمینه است و در بخش ‌های مختلف دارای تجربیات خوبی بود، دعوت کردیم تا این مسئولیت را در واحد خورموج بپذیرد که خوشبختانه موافقت کرد.

وی اضافه کرد: با ورود سید مصیب افتخاری امیدواریم بتوانیم مجموعه را بیش از پیش به رشد و شکوفاهی نزدیک و روند رو به رشدی که در آموزش شاهد بودیم با توان، انگیزه و قدرت بیشتری دنبال کنیم.

چمکوری ضمن تقدیر از معاون سابق این واحد افزود: محمدرضا حسین زاده دو سال خالصانه با وجود مشکلاتی که داشتند در کنار ما ماندند بدون چشم داشتی و در خیلی از جاها به ما کمک‌های فراوانی کردند.

وی معاون آموزشی و دانشجویی جدید را جوانی مومن و مذهبی معرفی کرد و افزود: وی صاحب انگیزه و دارای ابتکار و خلاقیت است و امیدواریم که حضور ایشان در این مجموعه بتواند منشا خدمات اثربخشی برای خودش و دانشگاه باشد.

 

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول